Mini84 Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Har så veldig vondt i magen! Det begynte for noen timer siden og kommer som "tak" nederst i magen, men kjenner det også i korsryggen. Kan kjennes ut som veldig kraftige menssmerter. Det gjør såpass vondt at jeg bare må knipe øynene sammen og prøve å puste rolig. Hva kan dette være? Er førstegangs, så blir jo litt nervøs. Får ikke til å ta tiden, takene kommer så uregelmessig, så da er det vel ikke rier i alle fall? Noen som har noen forslag? Er forresten 34 +3.
rovilera Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Kan jo godt være rier det der.. Har villa ringt på føden, jeg. De vet hva du skal gjøre. Ikke gå hjemme å ha vondt iallefall, ring heller en gang for mye enn for lite. Lykke til.
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 høres ut som rier da, men ring føden du så er du sikker=)
Mini84 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2011 Hjelp, ja, jeg bør kanskje det. Spesielt siden jeg er alene. Synes det er så vanskelig å ringe, for det er sikkert ingenting, men jeg vet jo at det ikke er sånn man skal tenke.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Ring føden! Kjenner igjen din beskrivelse som mine rier da førstemann kom.. Prøv å ta tiden selv om de er uregelmessige, både hvor lenge det er mellom og hvor lenge de varer. Det vil sikkert føden ha greie på
Nagilimia Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 Ble jo litt nysgjerrig... Hvordan går det? Synes denne linken var til hjelp når jeg fikk rier 1. gang http://varktimer.se/
Eira2010 Skrevet 11. mars 2011 #7 Skrevet 11. mars 2011 Link til samme type side på norsk: http://www.rieteller.no/
Mini84 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2011 Takk for svar alle sammen! Prøvde meg på den rietelleren i går, men syntes det var helt umulig, for smertene gikk liksom over i hverandre. Vanskelig å kjenne når de startet og stanset. Hadde tenkt å ringe føden i går, sånn som flere av dere sa, men så ga det seg selvfølgelig. Nå har det begynt igjen, så jeg ringer nok og hører med dem snart. Har også fått noen vonde "knivstikk" i underlivet det siste døgnet, men er nettopp testet for UVI så det er ikke det heller. Skal ikke være lett for en uerfaren, nervøs førstegangs dette her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå