Gå til innhold

Baby på 6-7 måneder - hva gjør din?

Anbefalte innlegg

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Min gutt er født 20. august. Han har snudd seg begge veier i ca 2 uker nå. Han snur seg rundt sin egen akse. Dytter seg bakover.

Og nå står han på alle fire. Ikke så veldig lenge om gangen, men det er stadige forbedringer. I forigårs så klarte han ikke å ha armene og beina oppe samtidig, men nå får han det til.

Han "snakker" hele tiden og reagerer på navnet sitt.

Hva gjør din baby? Artig å høre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lilleloppa er født 21.september, så bare 5,5 mnd, men svarer likevel jeg=)

Hun har snudd seg fra rygg til mage siden hun var ganske nøyaktig 4 mnd gammel, og har de siste dagene begynt å legge seg over fra mage til rygg også, men ikke alltid hun husker hvordan hun skal gjøre det virker det som, men det løsner vel om ikke så lenge :P

Når hun ligger på magen står hun ofte opp på strake armer, dytter seg bakover og snur seg rundt sin egen akse (bruker armene og dytter seg rundt i ring), så der er hun litt tidligere ute enn storesøstern, som ikke begynte med slikt no før litt senere. Håååper ikke hun begynner å åle eller krabbe snart, for jeg må si at jeg synes det er veldig praktisk å vite hvor jeg har henne hehe!

Mange rare lyder, grimaser og latter, kjempesøt babybabbel og stoore smil. Veldig sosial liten frøken, som elsker å "prate". Og hun ler så mye at hun ofte får hikke stakkar, og hele henne LYSER opp bare hun skimter storesøsters ansikt- hun er tydeligvis det store idolet allerede =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...