Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Min gutt er født 20. august. Han har snudd seg begge veier i ca 2 uker nå. Han snur seg rundt sin egen akse. Dytter seg bakover. Og nå står han på alle fire. Ikke så veldig lenge om gangen, men det er stadige forbedringer. I forigårs så klarte han ikke å ha armene og beina oppe samtidig, men nå får han det til. Han "snakker" hele tiden og reagerer på navnet sitt. Hva gjør din baby? Artig å høre
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Lilleloppa er født 21.september, så bare 5,5 mnd, men svarer likevel jeg=) Hun har snudd seg fra rygg til mage siden hun var ganske nøyaktig 4 mnd gammel, og har de siste dagene begynt å legge seg over fra mage til rygg også, men ikke alltid hun husker hvordan hun skal gjøre det virker det som, men det løsner vel om ikke så lenge Når hun ligger på magen står hun ofte opp på strake armer, dytter seg bakover og snur seg rundt sin egen akse (bruker armene og dytter seg rundt i ring), så der er hun litt tidligere ute enn storesøstern, som ikke begynte med slikt no før litt senere. Håååper ikke hun begynner å åle eller krabbe snart, for jeg må si at jeg synes det er veldig praktisk å vite hvor jeg har henne hehe! Mange rare lyder, grimaser og latter, kjempesøt babybabbel og stoore smil. Veldig sosial liten frøken, som elsker å "prate". Og hun ler så mye at hun ofte får hikke stakkar, og hele henne LYSER opp bare hun skimter storesøsters ansikt- hun er tydeligvis det store idolet allerede =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå