Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det like før det tilter.. IKM er i morgen eller søndag.. Hadde pos. EL - test fredag kveld for 14 dager siden.. men ble inseminert lørdag for 14 dager siden, så tenker at det var da jeg hadde EL.

I dag derimot har jeg en gang hatt litt brunt i utfloden.. Masse utflod i dag og i går. Er det mulig at mensen kommer en dag før!? da var i såfall EL- testen jeg tok unøyaktig og burde vært pos. før den ble det, eller?

Eller kommer den i morgen!?

Helt siden inseminasjonen har jeg hatt varierende stikkinger, strekkinger, murringer og EL - smerter/mens - smerter. Har ikke hatt spesielt med mens - smerter verken i går eller i dag.. Hadde EL - smerter da den brune utfloden kom i sta... Var på jobb og rimelig opptatt, så det første som datt ned i hodet mitt var at dette var EL.

Ellers tisser meg mye om dagen, opp fire ganger i natt. Puppene er sykt ømme og har fått tynne blodårer rundt vorta... Hodepine og kvalme kommer og går..

Synes kroppen min er vanskelig å bli klok på, gitt!

Vil ikke håpe for mye, og for en gangs skyld har jeg vært minimalt opptatt av graviditet denne gang... Men nå møtte jeg liksom veggen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rettelse... eller kommer (den) mensen i morgen!?

Skrevet

Ikke for å gi deg store forhåpninger her, men du har jo typiske gravid tegn... Alt altså!!!! Veldig teit å gi deg håp HVIS det ikke skulle være noe, men jeg gjør det likevel... Håper mensen ikke kommer og at det er en liten en som klamrer seg fast =)

Lykke til =) =) =)

Skrevet

skjønner hva du mener... ikke tenk på det :-)) klarer samtidig å gire meg selv opp her!! Var sånn det var andre gangen jeg ble inseminert... da gikk jeg tre dager over, men ingen brun utflod på forhånd.. den gang mista jeg visst, fikk jeg vite..

kan det være at egget fester seg nå, at det er derfor, eller? skal jaggu teste meg når min kjære kommer hjem.. da har jeg hele helga å være skuffa på, orker ikke overraskelsen til uka for eksempel...

Skrevet

Med andremann fikk jeg litt brun utflod når egget festa seg i tillegg til stikkinger (rundt IKM), den gangen kjente jeg det veldig godt og det var nesten ikke nødvendig å teste en gang for jeg var så sikker på at jeg var gravid!! =)

Lykke til med testing =)

Skrevet

men da hadde du noe konkret å sammenligne med... Det har ikke jeg.. og tanken på mensen nå er uutholdelig...! av og til skyller det litt mensmurring gjennom kroppen, men det er liite..

Men disse EL - smertene pleier jeg ikke å ha på den tiden her..

Venter du nr 3?

Skrevet

jepp, da er testinga over... To rosa streker lyst mot oss :-))) den ene litt svakere enn den andre, men likevel tydelig!! hurra!!

Skrevet

Gratulerer så mye =)))))

Ja, vi prøver på nr 3 nå og er allerede kommet i pp7, men så har vi ikke stressa så mye med det heller da..... Men nå derimot kjenner jeg at jeg er veldig klar for at det skal skje noe og begynner å få det litt "travelt" med tanke på at vi skal gifte oss i 2012.... (greit å ikke ha en nyfødt baby i eget bryllup =))

Skrevet

ja, det skjønner jeg! Så gøy, håper dere får det til snart.. Vi har holdt på i litt over ett år, klarte det nå på fjerde forsøk... Irriterende at tia går så fort..Plutselig er et år gått og ingenting har skjedd..

Dere klarer dette :-)) du vet jo at du kan! når har du IKM?

Skrevet

Tja, jeg skal vel ha IKM 25.mars... Hadde el i går =) SÅ jeg håper det klaffer denne gangen =)

Krysser fingre for dere, for at alt går bra fremover også =) Dette blir moro =)

Skrevet

åå, det er så lenge til! spennende :-)) skal krysse fingre for gullegg denne gang da :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...