kosejent1 Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Hei jenter, Jeg vet det er endel av dere som har hatt fryseforsøk i naturlig syklus og i den forbindelse lurer jeg på når dere har testet? Jeg satt inn to 2 - dagers egg onsdag 2. mars og klinikken har regnet med at jeg skal ha en 29 dagers syklus denne perioden, dvs at jeg skal forventer mensen mandag 14 mars. Fikk beskjed om å teste denne dagen, men vurderer å vente til eventuelt mensen kommer. Hater virkelig å teste og jeg går jo ikke på noen medisiner så det kan vel ikke skade eller hva tenker dere? Den første uken etter innsetting kjentes det ut på kroppen at jeg var gravid. Hadde smerter i livmoren og følte at det vokste og strakk seg der inne, var også kvalm og kald hele dagen lang. Nå føler jeg absolutt ikke noe mer og har utrolig lyst på sjokolade noe som pleier å være et sikkert tegn på at mensen er rundt hjørnet. Angrer bittert på at jeg ikke sa ja til ekstra progesteron ihvertfall, fordi kroppen min trenger virkelig drugs for å bli gravid. Ja, ja.. Har ihvertfall to forsøk til hos Hausken, men kreftene til å begynne på et nytt forsøk snart sitter laaangt inne. Lykke til jenter, synes dere er supertøffe alle sammen!
jente_80 Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 god kveld Jeg har hatt fryseforsøk i naturlig syklus. Helt uten medisiner. Eller... tok vel kanskje noen kapsler med progestan etter innsett og fram til dag 14 om jeg ikke husker feil. Jeg testet på dag 10 etter innsett..... utålmodig sjel Og nå sitter (ligger) jeg her..... nettopp runda uke 30! Hadde ingen symptomer what so ever - verken i rugedagene eller tida etter. Lykke til med testing, og tvi tvi!
kosejent1 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2011 Hei, takk for svar Jente_80 og gratulerer med graviditeten! Jeg begynte å blø bare timer etter at jeg skrev dette innlegget og mensen kom for fullt i natt;-( da slipper jeg å teste ihvertfall. Er sikkelig deppa, selv om jeg ikke var altfor optimistisk før dette forsøket. Synes det er rart at jeg fikk mensen så tidlig, da må jeg virkelig ha hatt kort lutalfase eller? Hadde definitivt EL for kun 12 dager før.... Vel, får ringe hausken på mandag og høre hva de har å si. Nå er det bare å lade opp til et nytt forsøk med sprøyter, piller og spray før sommeren, ikke akkurat lett, men må man, så må man! Klem fra meg
jente_80 Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Huff, det var synd....!!! Håpere på full klaff neste gang! Jeg har kort lutealfase selv, og da jeg satte inn egget på dette fryseforsøket ventet jeg mens allerede 1 uke etter innsett. Men det gikk utrolig nok bra alikvell. Så man vet aldri..... Lykke til med neste forsøk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå