Gå til innhold

hjelp!!! jeg datt!! blir så redd ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg landa på knærne og fikk tatt meg for med hendene.. er øm i magen og i korsryggen.... åååå!!!! 1 uke til termin så skjer dette!!!

blir så utrolig redd og bekymret...! Landet heldigvis ikke på magen...

er det noe jeg burde følge med på ? skjedde for 15 min siden.. ligger bare å venter på at mini skal røre på seg så jeg blir roligere..

bør jeg ta kontakt med legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pust ut og prøv å slappe av. Hvis du ikke har blødninger vil jeg tro alt er i orden. Du slo jo ikke magen. Jeg har falt flere ganger dette svangerskapet, og også forrige gang, og alt har gått helt fint. Hvis du er urolig pga at babyen er rolig kan du jo spise litt frukt - da blir det futt i minsten, skal du se!

Skrevet

jeg datt på rompa for en tid tilbake og mannen ville da at jeg ringte fødeavdelingen, for sikkerhets skyld. Hadde ikke vondt og ingen blødning. Jeg fikk da til beskjed av dem at de vil ha inn alle som detter eller er med i en bilulykke, for sikkerhetsskyld.

De tok ultralyd av meg. Jeg var mellom 20-25 uker på vei når det skjedde. Alt sto bra til. Og har stått bra til på ultralyder jeg har vært etterpå også.

Lykke til. Det går sikkert bra!

Skrevet

Prøv å slapp helt av, babyen ligger utrolig beskyttet til, og siden du ikke landet på magen, og du ikke har sterke smerter i magen og/eller blødninger kan du ta det helt med ro :-)

Du får prøve å drikke noe kaldt, eller spise noe som kan vekke babyen. Og om du bor nært sykehuset kan du jo uansett bare dra innom en tur, det er jo fort gjort. Men tenker du ikke har noe å bekymre deg for :-)

Skrevet

Jeg datt på AKKURAT samme måte da jeg gikk med hunden i går! Faktisk 2 ganger rett etter hverandre.. rett på knærne og tok meg for med hendene!

Ble litt sjokka, men følte det gikk greit. strakk litt rart i magen etterpå.

Men jeg tviler på at det er noe farlig, de ligger jo ganske polstret og trygt der inne. Grunnen til at man blir øm og vond litt etterpå, er vel fordi man strekker og spenner alt så fort. Så sikkert ingen grunn til bekymring

Skrevet

Alt er helt sikkert bra, men sykehuset skal ta deg imot hvis du er bekymret!! Det er så unødvendig å gå å være redd. Jeg hadde ringt legen eller føden, og er ikke redd for å virke masete:-)

Skrevet

dro til legen på en sjekk, fikk så mange og har fortsatt mye vonde kynnere, alt var bra med mini! har nok strukket et eller annet i magen!

puuh.. :) brodder blir neste innkjøp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...