tre små knotter Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Har en liten som snart skal feire tre-års dag med litt venner fra barnehagen sin. Det blir også noen utenom! Jeg er kommet til 13 barn!! Er ikke det altfor mye? Vil liksom ikke utelate noen heller, jeg vet ikke om foreldrene forventer at ungene deres blir invitert eller ikke (vi et lite nabolag). Trenger noen råd her. Hvor mange er greit å be i en treårs dag? Er hotdogs bankers i tillegg til to ulike kaketyper og oppskjært frukt? Hilsen en stresset mamma med ikke fullt så kule bukser i dag..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Hørtes jo ganske mye ut ja :-) Men det går jo sikkert det også. Ungene er vel for små til å være igjen i bursdagen alene, så alle har med en forelder. Greit å kanskje ha kaffe og noe servering til de voksne også.
Squirrel79 Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 På toårsdagen til mini var det 6 barn og stort sett alle hadde med seg 2 voksne hver. Jeg lagde to langpanne pizzaer (mini er ikke så glad i pølse), muffins, sjokoladekake og bløtkake. Hadde brus og kaffe til servering til de voksne, og en juiceflaske hver til barna. Funka helt greit det.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Det var mange ja, men alt går. Vær obs på at foreldre også blir med i denne alderen. Menyen din høres veldig bra ut! Hva med en godtpose også? Vi skal nå feire en 4-årsdag. Vi skal ha hotdogs, gelè og en kake + godtepose. Vi skal også fylle et sjørøverskip med bamsechips. Vi pynter med ballonger og setter frem noen leker. Selskapet skal vare i 2timer en lørdag formiddag.
lille sprelle Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 Vi inviterer bare barna som er fra samme årskull og avdeling fra barnehagen. Det blir ikke så mange og så et par venner fra utenfor barnehagen. Alle skal ha med seg en foreldre.... Hadde sørget for en kanne kaffe også.... OG et kjempetips! Sørg for fuktig klut ved siden av tallerknen til alle barna, så slipper du klissete leker, inventar osv....
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 Vi har ikke feiret ungene sin bursdag så tidlig (gutten vår feiret nå nettopp, men han ble 5 år) 13 unger hørtes mye ut, men går sikkert fint. Alle har vel med foreldre. Jeg lagde en sjokoladekake (sjørøverskute) med masse seigmenn og non stop+gele krokodiller rundt. Ble en suksess:-) I tillegg lagde jeg muffins og boller. Spiste pølse og brød først. Min erfaring fra de tre eldste, er at kaker (med unntak av sjokoladekake) går det lite av. Og muffins går det som regel en god del av.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 Det hørtes litt mange ut, men vil dere ha det så må dere bare kjøre på! Blir jo litt koseligere med færre da, men som sagt det er opp til dere! Vi inviterer noen av de som er i samme årskull som jenta vår i barnehagen, og noen av vennene hennes fra barselgruppa! Blir 7-8 stk hvis alle kommer. Synes det er nok!;P
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 Muffins og gele må du ha:-) Og fisking etter små godtposer er morsomt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå