Maiblomst2010 Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Hei, Jenta mi på 9 mnd drikker av tåtekopp (Avent). Det går kjempefint, men jeg må helle for henne (hun tar ikke helt poenget med at den må settes på hodet for at noe skal komme ut...). Så mitt spørsmål er: Finnes det en tåtekopp som har en slags sugerørsfunksjon, slik at hun kan holde koppen selv og likevel få i seg vann? Blir takknemlig for svar GOD HELG!
stearin Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Jeg vil gjerne også ha en slik kopp.. Hittil har vi fylt opp avent koppen helt full slik at den ikke trenger å tas helt opp ned for å få noe ut.
Maya:-) Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har kjøpt Nûby kopper/flasker på www.babadut.dk Vet ikke om man får kjøpt Nûby i Norge. Er veldig fornøyd med flaskene og alt jeg har handlet på denne nettbutikken. De er raske og god service.
*Lissi* Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Jepp. Kjøpte en til datteren min da hun var liten. Hugser dessverre ikke hva den heter. Kjøpte den på mega her vi bor. Rosa med plastikk sugerør, og et eget rom der en feks. kan ha frukt i.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 de *lissi* mener mener jeg å ha sett i dagilgvarebutikken, rema 1000, tror jeg
Maiblomst2010 Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2011 Takk for svar, folkens! Da skal jeg ut på jakt
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Igår kjøpte jeg en flaske (ole brum) på barnas hus, ?med sugerør i. Er vel ikke helt dette du er på jakt etter, men den funka for jenta mi:) hun liker å drikke av sugerør, og med denne flaska ble det mer kontrollert, og den er enkel, praktisk og hygienisk å ta med på tur:) fant du tutekopp?
2010 Mammaen Skrevet 15. mars 2011 #8 Skrevet 15. mars 2011 Jeg kjøpte også nettopp en flaske med sugerørsfunksjon. Kjøpte den på en Handysize-butikk. Den var litt dyr synes jeg (199 kroner) men den virker til å være veldig bra og solid, noe som er fint siden den kommer til å gå i gulvet 1000 ganger etterhvert. Kjekk å ha ute til sommeren også. Ser at den kan kjøpes på nettet også. http://www.handysize.no/produkter/utstyr-til-barn/drikkeflaske-med-integrert-sugeror-og-er-lekkasjesikker-til-gutter-fra-camelbak.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå