Mama88 Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Hei folkens! For 4 uker siden fødte jeg en nydelig gutt. Fikk et par skrubbsår, ikke mer. Fikk beskjed om at de ville bli borte etter en liten stund, og det er de. Fikk også beskjed om at jeg ville blø en stund etter fødselen, pga sårheling etter morkaka. Men nå har det jo gått fire uker, og jeg blør enda! Hadde et opphold etter et par uker på to dager, men så begynte det igjen. Det kan da vel ikke være at jeg har fått mens igjen? Eller er dette normalt? Jeg ammer fortsatt. Takk på forhånd =)
mariabee Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Hei hei! jeg blødde i ca 6 uker etter fødselen, hadde riktignok rift grad 3a og rifter innover, så vet ikke om det hadde noe med det å gjøre. Men det stoppet helt plutselig. Mensen kom veldig fort tilbake, etter 2 mnd. Nå er jenta flaskebarn og mensen er definitivt tilbake, men kun to dager pr mnd skal jeg ikke klage på Blødningene vil nok stoppe, og har hørt det er normalt og kan vare opptil 8 uker. Var det jeg fikk beskjed om på barsel. Men du kan jo høre med legen om du ikke har vært på 6 ukers kontrollen!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Helt normalt å blø i 6-7 uker etter fødselen- det gjorde jeg begge gangene.. Men som regel er det mer som farget utflod de siste ukene da, og ikke full blødning..
Mama88 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2011 Tusen takk for svar! Begynte å bli en smule bekymret
uhhuhher Skrevet 11. mars 2011 #7 Skrevet 11. mars 2011 I tillegg til det som allerede har blitt sagt, så kan jeg legge til at blødningen visstnok kan ta seg opp en liten stund når skorpa løsner fra såret etter morkaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå