Gjest Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Jeg er veldig fornøyd med den... Kan skrive så masse om den, men det er lettest hvis du skriver hva du lurer på med den..
mariabee Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2011 Nå Har jeg bestilt den på flust for jeg hadde visst 1000 kr i trumf - så det var litt derfor også. Har hørt mye bra om den. VI har en eldre modell av Simo, en kombivogn, men til turer med båt og buss, så hadde det vært greit med en mindre vogn innimellom ja. For simoen er tung for lille meg. SÅ er det ltit greit å få litt større plass innie bagasjerommet når vi reiser sammen på tur. Men lurte litt på om bagdelen blir for åpen ? Det er litt trekkfullt ut på bildet, men bilder er jo bilder.
Gjest Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Jeg syntes bagen var lun og fin.. Det er et hull oppå kalosjen ved bærehåndtaket, men har ikke hatt noe problem med det.. Var vel et par ganger det småregnet litt, og jeg kun hadde stormtrekket og ikke regntrekket, hvor jeg la et helseteppe oppå kalosjen for å dekke hullet, men det gikk fint.. Dekket ikke selve åpningen da... Alle delene til vogna er veldig lette å løfte og flytte på i tillegg til at vogna er lett å kjøre. Jeg har kronisk scenebetennelse i armene og hadde konstant betennelser med den gamle vogna (en brukt emmaljunga) men med ABC vogna har jeg ikke merket noe.. Sportsdelen er litt mer åpen men god å bruke den og. Det er et smal stripe bak på kalosjen ved håndtaket for ryggjustering som er åpent, men om sommeren gjør det at det blir litt bedre luft i vogna, og om vinteren har jeg lagt et helseteppe langs kanten der. Da ser det jo mye lunere ut også.. Det er en veldig god vogn å ha med seg, og den er veldig lett å montere. Jeg kjøpte en trille før denne vogna for å ha i butikken og på småturer, men den har jeg ikke brukt etter jeg kjøpte denne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå