jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Uff når blir det min tur til å bli gravid. fikk TR igår. føler at man føler seg mer og mer deppa for hver gang man får TR.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Forstår godt hva du mener. Er selv i 11 pp nå med nr 3 Har dere prøvd lemge på nummer 2? Tok det lang tid å bli gravid med hun dere har? Hos oss tok det et år med nummer 1, som er født november 2005 så tok det 9 måneder med nummer 2, som er født februar 2005
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 en liten rettelse det skal være 2008 på nr 2;-)
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2011 vel har prøvd litt siden sommer 2010 men det har vært litt av og på. så jeg har ikke prøvd sammenhengende. har en jente på som kom i 2008. hun kom etter 1pp. så det gikk fort første gangen. ååååå men er bare veldig lei. har litt lange sykluser også. nå skal jeg vente en uke før jeg begynner å prøve igjen. når har du el nå? godt at du har to barn da. håper det snart klaffer for deg.
andreita med 2 prinsesser Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Hei Forstår godt at du er lei, vi er nå i 16 pp med en SA bak oss, og vi har fått beskjed om at mannen har lite svømmere Han har fått noen vitaminer som han skal ta i 3 måneder for og forbedre kvaliteten og nå har han tatt det i 7 uker Jeg har ikm om 3 dager og har vært litt rar i kroppen siden EL, kanksje det bare er innblildning eller ønske om en spire, og i dag var jeg så dum at jeg kjøpte en test, testet ikke med morgenurin engang, og den var selfølgelig negativ Begynner snart og tro at dette ikke vil gå, må sikkert videre til insiminering, og det er sååååååååååå dyrt Jaja, sutreinnlegg fra meg i dag, desverre ikke så mange gode ord til deg, sorry
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 Har også litt lange sykluser- Forrige var på 42, men normalt har de ligget på rundt 33-34. Venter el rundt 16.mars (viss jeg har en syklus på 34 denne måneden), så det nærmer seg. Faktisk akkurat den dagen mannen min kommer hjem fra nordsjøen:-) Så jeg får bare krysse fingrene for at el ikke kommer før tiden denne måneden Jeg er heldig som har to barn ja:-)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. mars 2011 #7 Skrevet 11. mars 2011 Håper det har klaffet for dere andreita
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2011 håper virkelig at det klaffer for deg denne gangen andreita. skjønner veldig godt at man blir lei. også blir man lei av å tenke hver gang at nå har jeg symptomer og sånt. ja ja du får ha masse masse lykke til. håper det klaffer snart
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2011 da har vi nesten like sykluser. jeg kan også ha alt fra 31-37 dagers syklus. ja håper det klaffer for oss begge snart. bra at mannen din kommer ved el da passer perfekt. jeg får vente siden jeg akkurat har fått mens igår. tror nok at jeg kommer til å ha el etter 20 en gang. du tar vel ikke noe tilsudd eller noe sånt får å bli gravid? ser at mange prøver mye forskjellig. har selv ikke begynt med noe. tar du forresten el tester? jeg føler at jeg nå har blitt så lei av å ta forskjellige tester og sånt. vet ik om jeg orker å ta el tester. vi får krysse fingrene for oss alle tre da
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. mars 2011 #10 Skrevet 11. mars 2011 Forrige måned prøvde jeg med bidronninggele, men det virker som det gjorde ting verre enn bedre faktisk. Fikk jo en veldig lang syklus og ingen resultat. Jeg bruker el-tester ja:-) var i london forrige måned, handlet med meg en pakke CBdigitale el-tster. Kostet vel rundt 300 kr, mens de i norge koster nesten 400 for 7 tester:-o Tar først el-test bra billigtest, og når jeg tror den er positiv bekrefter/avkrefter jeg det med en digital. Da slipper det å bli så dyrt:-) I juni 2010 ble jeg spådd at jeg skulle bli gravid innen ett år, så da må det vel nærme seg:-) Er litt overtroisk av meg. Ble også spådd for litt over 4 år siden, her på spåforumet. Her er svaret jeg fikk: Jo her er nok spire til tidlig sommer mener jeg! Får veldig kraftig opp gutt her, men mulig jeg blir lurt av ham dere har idag.. ;0) Jeg får disse to nokså tette, så ei tulle lengre frem i tiden. Klarer ikke å tidfeste henne helt. Men mener det kan bli rundt 4-5 år til.. ble gravid 5 måneder etter dette, i månedskifte mai/juni. og vi fikk en gutt:-) Så da håper jeg resten av spådommen går i oppfyllelse:-)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. mars 2011 #11 Skrevet 11. mars 2011 fikk visst ikke med meg at det var 20 tester i denne pakken
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #12 Skrevet 11. mars 2011 ok. jeg hadde også kjøpt meg sånne bidronnings gele kapsler tror jeg men har ikke turt å bruke den enda. ja det er innimari dyrt med el tester her i norge ihvertfall clearblue. så gøy det som ble spåd før har stemt. hvor er det du så det da? høres spennede ut
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. mars 2011 #13 Skrevet 11. mars 2011 Jeg spurte rett og slett på spå/horoskop forumet her på bim. Blei spådd av ei som kalte seg Chanelle2. Tror ikke hun er på disse sidene nå lengre. Ei som kalte seg Twig spådde også at jeg skulle bli gravid mai/juni med gutt (da jeg ble gravid med nr.2)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. mars 2011 #14 Skrevet 11. mars 2011 Hun som spådde at jeg nå skulle bli gravid innen ett år er hun som haller seg Rosene. Hun spådde i tarot, snakket med henne over telefon
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #15 Skrevet 11. mars 2011 jeg har idag prøvd å legge innlegg for å bli spådd på det forumet. håper noen svarer snart. ..............
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. mars 2011 #16 Skrevet 11. mars 2011 Ikke alltid at man får napp p åde sidene. Du får smøre deg med tålmodighet. Ofte er vel det lureste å sende en PM til de som spår Lykke til
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #17 Skrevet 11. mars 2011 takk for det skal prøve pm tror jeg. hehe er utålmodig ha en god helg da. lykke til med prøvingen. vi må gjerne fortsette å følge opp å se åssen det går framover med oss , er greit å følge opp hverandre når man er i lik situasjon
vår første 19 mnd prøving Skrevet 12. mars 2011 #18 Skrevet 12. mars 2011 Jeg er også LEI !! Denne gangen var jeg nesten 100 % sikker på at det hadde klaffet, men den gang ei :S skjønner virkelig ingenting.. ikm i morgen men negativ test iste.. jeg ble virkelig skuffet nå.. da var vell de 4 dagene med blødning bare en veldig tidlig mens..
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 12. mars 2011 #19 Skrevet 12. mars 2011 Ja det må vi:-) Er litt forbanna idag. Positiv el-test , følte det på meg faktisk. Håper det går noen dager før egget slipper, så kanskje det er klart for befruktning på onsdag. Ellers går denne pp rett i dass rett og slett
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #20 Skrevet 12. mars 2011 ja håper virkelig at el fortsatt er til onsdag. vi får krysse fingrene .
Metti er håpefull Skrevet 12. mars 2011 #21 Skrevet 12. mars 2011 dritt lei !!!! vi må også kanskje ha hjelp til å få det til pga at eg spotter fra el til ikm .. Ikke noe egg som får feste seg da !!!! Mannen har testet seg og der er alt fint .. den eneste kjente grunnen er spottingen ... Men jeg blir så lei og baby gal for kver dag som går
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #22 Skrevet 21. mars 2011 ja jenter åssen går det med prøvingen nå. jeg venter på el. har ikke fått noe positiv el test enda. venter i spenning
Metti er håpefull Skrevet 21. mars 2011 #23 Skrevet 21. mars 2011 jeg har ikm i dag !! tempen er fremdeles høy så da regner eg ikkje med at tr komme i dag. Dersom tempen ikke synker imorgen så tar eg en test.. men desverre så regne eg me at den komme
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #24 Skrevet 21. mars 2011 håper at det klaffer for deg denne gangen "metti". har du barn fra før av da?
Metti er håpefull Skrevet 21. mars 2011 #25 Skrevet 21. mars 2011 nei jeg har ikkje det !! Derfor er denne pos testen veldig etterlengtet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå