Gå til innhold

trenger god oppskrift på smoothie/milkshake. Jeg har....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo bare å putte det i blenderen det ;)

Du kan ha oppi det du vil, bland ting du liker og prøv deg frem..

Vi pleier å bruke yoghurt istedenfor is da, ihvertfall til hverdags. Bare putter en eller annen yoghurt og noen frosne bær og eller frukt i blenderen og mikser.

Selv er jeg mest glad i smoothier uten melkeprodukter, f.eks appelsinjuice, frosne bringebær, en kiwi og litt jordbær. Eller andre frukter, andre juicer, det er ingen begrensninger.

Skal du være sunn og lage en kveldsmat ut av det har du oppi litt havregryn e.l. Du kan også lure i ungene tran o.l ved å putte det i en smoothie.

ja alle sier jeg bare kan putte ting oppi, men jeg er HÅPLØS på slik. Og blir da aldri fornøyd. fant en oppskrift jeg ville prøve, men hadde ikke kefir... åh himmel...

'Hehe dattra drikker tran frivillig ( gjelder alt av medisiner også.) kjekt :P

men noen ide til hva jeg kan bruke istedenfor kefir da? hehe den virket så veldig enkel... og ja, jeg er håpløs..

Annonse

Tror det blir godt smoothis av det du har,men bytt ut is med yoghurt om du har,blir god da også :)

En god oppskrift jeg bruker er naturell yoghurt,frossen skogsbær blanding å litt eplejuice,ganske sunn også :)

Jeg pleier å lage av jordbær, 1 banan og litt appelsinjuice. Godt med en kiwi i også, men kiwi skal ikke være med i mikseren så lenge. Da knuser stenene, og det kan smake pepper.

Eller; jordbær, mango, banan (og litt juice).

Blåbær, et lite beger vaniljeyoghurt og banan.

Hvis du har bringebær og vaniljeis, ville jeg laget en bringebær milkshake:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...