Gå til innhold

Litt ømme pupper og voksende mage- kanskje det bare er sjokolade der inne?

Anbefalte innlegg

Er ca. 6+3 og kjenner få symptomer. Mulig jeg er litt ekstra trøtt, men med full jobb og en 1 1/2-årig i huset blir man jo uansett litt sliten når kvelden kommer. Mener at jeg var mye mer kvalm og reagerte på lukter i mitt forrige svangerskap, og synes det er litt rart at det kan være så forskjellig. Det eneste er at magen begynner å vise allerede, så det må jo være et godt tegn?

Andre som har det slik?

Det er jo nesten som at jeg vil være litt kvalm bare for å tenke at alt er i orden!

Fortsetter under...

Kjenner meg godt igjen, ha! Har også fått litt mage, men det synes mest om kvelden. Spiser endel godis om dagen, så jeg er også redd det er dét... Skal faktisk på tidlig ultralyd i dag, bare for å få bekreftet at jeg ER gravid :o) Er forresten ca 7 uker på vei - får vel kanskje en mer presis beskjed om dette i dag.

Takk :o) har vært der nå, og jommen var det ikke en liten reke med et bankende hjerte der inne! NÅ skal jeg slappe av og nyte graviditeten. Gyn. sier at om man ser hjerteaktivitet på tidlig ultralyd (rundt uke 7-8) minsker sjansene betraktelig for SA eller andre ulumskheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...