Gå til innhold

Bruker dere fremdeles body på barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt når sluttet dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han bruker bleie bruker han body ja. Hvor lenge det blir gjenstår å se. Hadde planer om å prøve bleieslutt til sommeren(ca 2,5 år), men pr i dag ser det ikke ut som han blir klar for det.

Skrevet

Ja, i hvert fall nå om vinteren? Synes det er fint at det ikke blir glippe mellom bukse og genser når det er kaldt. Kommer sikkert til å slutte med det når det blir varmere. Han gikk jo med shorts og t-skjorte i fjor sommer også.. (Han er 2,5)

Skrevet

Sluttet ved drøyt 2 år. Veldig upraktisk når de ikke bruker bleie lengre

Skrevet

Blir 3 i april,bruker stort sett body enda.

Bruker bleie så da er det praktisk,håper å slutte til sommeren.

Gjest Mammamoms
Skrevet

Tror jeg henger meg på denne "bleie-holdningen".

Jenta vår er er 2 år og 3 mnd, og har begynnt med bleieavvenning, men enn så lenge bruker hun body.

Skrevet

Nope, blitt lite etter fylte 2 år, mest fordi han er så stor og det finnes ikke så mange bodyer i 104. Men sluttet med bleie før jul ved 2,5 år så nå bruker han ikke body lenger.

Skrevet

Huff, nei, vi sluttet med body da han var ca 2 år. Det var en lettelse, egentlig. Selv om han fremdeles bruker bleier syns jeg det er veldig greit sånn. Bleieskift er mye raskere, og jeg har ikke opplevd at han blir kald i noen "glippe" mellom klærne, sørger jo bare for å dytte ullskjorta ned i buksa...

Skrevet

Vi slutta med body samtidig som vi slutta med bleie. Hadde akkurat kjøpt inn mange bodyar i str 92 då lille plutseleg fann ut at ho skulle slutte med bleie i januar i fjor (eg hadde tenkt ho skulle slutte til sommaren). Då klipte eg rett og slett av den nederste kanten (der knappane er) og brukte bodyane som genser i staden for.

Upaktisk med body når dei skal gå på do og gjerne vil klare seg sjølv.

Men det er smak og behag, ikkje alle synest body er så supert, og det funkar jo fint med trøye så lenge den er lang nok til å gå godt ned i (strømpe)buksa no om vinteren.

Skrevet

Sluttet med body da hun sluttet med bleien i fjor sommer!:)

Skrevet

Ja vi bruker fortsatt body! Eldste jenta er 2,5 år og skal slutte med bleie når våren kommer, så da må vi nok pakke ned body`ne :) (minstemann er bare 5 mnd)

• 3 uker senere...
Skrevet

Tulla vår sluttet med body når hun ble 2 år, og sluttet med bleie :)

Skrevet

Gutten vår var 3 år i januar og vi bruker body enda. Tenker å slutte med begge deler til sommeren.

Skrevet

slutta med body når de passerte str 98.. og det skjedde rundt 2-2,5 år på de to eldste..

Skrevet

Mi jente blir 3år i mai,og jeg håper hun da er klar for og slutte med bleie. Bruker body så lenge hun har bleie.. Men jeg lurer litt på hva en bruker når en ikke har body? Ser jo lite av langermede underskjorter ol. Blir jo lettere med sommerstid,men tenker vinter. Jenta mi bruker ikke ull fordi hun får utslett. Har prøvd de aller fleste merker i ull...

Skrevet

Nei, sluttet med det rett etter 1-års alderen på begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...