gulle88 Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Kommer ikke på det fra forrige gang. . Hvordan var det jeg gjorde dette ?
mim26 Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Du trer en gullring på et hårstrå og holder den stødig over magen. Den begynner da å gå i sirkel eller fra side til side. går den i sirkel er d jente og fra side til side er d gutt:) den viser deg alle barna du skal få. si for eksempel hos meg har den vist (siden jeg var 14-15 har vi tatt den et par ganger) jente, så har den stoppet opp. så har den vist jente igjen og stoppet opp dermed en gutt:) så har den stoppet heeeelt opp! snålt. nå har jeg ei jente på 2,5 år. mistet i oktober i fjor (kunne ha vært jente nr 2) og har nå termin i september... gutten? magefølelsen min har også sagt d samme hver gang.
Kristin43 Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Jeg tok den sammen med tre andre som visste hvilket kjønn de fikk. Det stemte på alle de tre. På meg viste testen av jeg ville få gutt, men har nå fått vite at det blir en jente.
Alida*Englebarn Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Du kan gjøre hva som helst bare du tror på det selv være seg ring over magen, plumbo test og synske damer. hvorfor ikke ta en ultralyd hvis du lurer på kjønnet til barnet, vise litt tålmodighet og evnt vente til fødsel, vips så vet du kjønnet:-o Jeg bare undres og har lyst til å si at dette er et gufs fra vår primitive hjerne-del, uten evne til å bruke intellekt:-o
Kristin43 Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Det er vel for de aller fleste litt morsomt tidsfordriv - og så er det morro med litt gjetting.
Kristin43 Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 De aller fleste vet sikkert at dette er gamle "kjerringråd", på noen stemmer det, men ikke alle. Uansett, jeg tror de fleste tar sånne tester for morro skyld og fordi det gør og gjette. Jeg var på BIM treff da vi tok denne testen - bare for gøy. Har ikke så mye med "intellektet" mitt og /eller andres.
gulle88 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2011 Alida: som de andre her sier er dette kun for tidsfordriv og gøy så skjønner ikke hvorfor du gidder og kommentere tråder på negativt vis.' Takk til dere andre for råd Har prøvd med ring over magen og håndledd nå og begge sa jente, har også prøvd den ekle plumbo testen hehe... og den sa også jente og til slutt... magefølelsen sier jente... men DOG jeg kan jo ta feil og det kan disse testene også Sist sa ringen gutt og det gjorde magefølelsen også og det ble det også gitt God helg til dere alle =) Gleder meg til mandag =D
Alida*Englebarn Skrevet 11. mars 2011 #8 Skrevet 11. mars 2011 Kanskje ikke, men mange voksne lever ennå " i den fantastiske verden", dvs vi venter på en mann som skal redde oss ut av et trist liv= vi venter på drømmeprinsen, vi blir lykkelig bare vi vinner i tipping osv. Den fantastiske verden er en forestilling vi drar med oss fra tidlige barneår da "pappa var verdens sterkeste" og fantasien var levende. jeg forstår at det for de fleste er for morra skyld, men har du hvert inne på spåsider, hvor kvinner nermest trygler "de synske" om å svare "svar meg". Eller vet du hvor mye spåersker får av henvendelser? Mange lever jo i denne forestillingen og det er jo så tullete. JA noen er sånn og andre er slik, men det er lov å stille spørsmål og lov å ha en motvekt:-)
mim26 Skrevet 11. mars 2011 #9 Skrevet 11. mars 2011 hehe:) d må jo gå an å leke seg me slik hvis en har interesse for d...er fult klar over at d ikke er basert på vitenskap, men ikke trenger å være d vel?! ul er fortsatt noen uker unna og d er gøy å fylle ventetida me litt "useriøse" greier når en går rundt å er litt bekymra for div og spent sammtidig:) om jeg og mange andre har litt tro på d, betyr ikke at d er noe alle må tro på eller bry seg om for den del;) har ingenting med evnen til å bruke intellektet å gjøre... og tålmodighet har jeg i stoore doser...
Kristin43 Skrevet 11. mars 2011 #10 Skrevet 11. mars 2011 Lykke til gulle88 - morsomt dersom du legger inn resultalet:-)
Alida*Englebarn Skrevet 11. mars 2011 #11 Skrevet 11. mars 2011 Hei gulle88 JA jeg gidder fordi jeg er opptatt av slike sammenhenger mest på det psykologiske planet, derfor gidder jeg:-) Jeg ønsker bare å kommentere dette med min mening, ikke å kritisere andres meninger. Hvordan dere tar min reaksjon er deres greie, jeg kan ikke ta ansvaret for at dere kommer i forsvarsposisjon, men jeg ønsker å ytre meg om dette selv om du ikke forstår at jeg gidder. Det er jo opp til deg og dere å gjøre det, det er sikkert morsomt, selv om jeg ikke forstår at dere gidder.
babymilla Skrevet 12. mars 2011 #12 Skrevet 12. mars 2011 Hihi... Jeg syntes slike ting er veldig artig. Bare for å liksom forsterke nysgjerrigheta litt ekstra:p Jeg er gravid for andre gang og ringtesten viste både gutt og jente over den gravide magen. Om det er for at jeg har gutt fra før eller om det skal vise seg å være to der inne er jo spennede:p Eller så viser den som alle vet at det er 50% sjangse for at det enten er gutt eller jente:p hihi.. Uansett er det veldig spennede:) Det kinesiske fødselskartet stemte på første som er gutt og viser jente denne gangen. Men jeg har en diger magefølelse på at det er gutt der inne igjen. Alt er jo så likt som forrige svangerskap. Nei det blir spennende å se på eventuelt UL (mandag) eller ved fødsel:) Tror jeg får sjokk hvis det er jente. Siden vi er så innstilt på en gutt til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå