Vårlillespire mai 2011<3 Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Hei. Jeg har ikke hatt fast jobb de tre siste årene, dvs jeg har vært under utdanning. Mener derfor de kan ta utgangspunkt i mine siste seks mnd? (Siden jeg har hatt fast jobb da/ble ferdig utdannet i august..) Hvor skal jeg skrive dette inn i søknaden, for er jo bare for fast jobb og slikt det er "laget ruter fo/oppsett".. Skal jeg sende det med som ett vedlegg med alle lønslippene + utregninger? Jeg vil også ha 100% utbetaling og søke om ti ukers ulønnet permisjon. Hvor søker man om de ulønnede permisjonsukene?
Mia2011 Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 På siste side er det ett eget felt hvor du kan skrive det du mener er relevant for søknaden, og det du skriver om her kan du vel skrive inn der, og skrive at du legger ved dokumentasjon.. Lykke til..
Vårlillespire mai 2011<3 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2011 Var det jeg tenkte på, men da skal jeg bare la selve utfyllingen lengre frem i skjemaet stå tomt da og henvende til siste side?
Sessan <3 apriljente Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Jeg syntes også at dette var veldig vanskelig å fylle ut, så jeg dro på nav og fikk de som jobber der til å hjelpe meg jeg! Veldig god hjelp jeg fikk iallefall så anbefaler deg å dra dit også, istedenfor å være usikker på om du har gjort det riktig osv lykke til
herliggravidigjen Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Ulønnet permisjon må du avtale med arbeidsgiver om
Mia2011 Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 Ja jeg ville gjort det, hvis du ikke har tid til å ta en tur innom nav, det er nok forskjellige fra sted til sted hvor behjelpelige de er men kan ikke skjønne det blir feil å gjøre det på den måten.. Selv fylte jeg ut på vanlig måte, men brukte det feltet til å skrive at dersom noe var uklart for de kunne jeg treffes på telefon eller epost
Vårlillespire mai 2011<3 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har vært der.. å det var desverre ikke til stor hjelp, for hun kom frem til at jeg skulle få utbetalt 6000 kr i mnd, men prøvde og få henne til og forstå at jeg har ikke jobbet slik at man kan ta utgangspunkt i de tre siste årene, for har vært lærling, altså veldig lite betalt. Så ville hun skulle ta gjennomsnittet på de seks siste mnd.. Men det gikk ikke mener hun, å det er feil mener jeg.
Vårlillespire mai 2011<3 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2011 Men jeg trur selv at jeg kan skrive det på siste side, der hvor du har skrivet tlf og mail.. + regne ut gjennomsnittet og sende ved de siste 6 lønnslippene. Noen som er litt enige med meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå