Gå til innhold

Trondheimsmammaer! Ble vi enige om nytt treff?

Anbefalte innlegg

Gjest Mentha og ♥Keiseren♥
Skrevet

Vi snakket jo såvidt om å treffes til uka som kommer :) Skal jeg bare slenge ut et forslag om onsdag 16 mars?

Er åpen om hvor, men det kom jo et godt forslag å møtes på cafeen i 3. etasje på Torget. Der er det jo god plass :)

Håper det er mange som vil være med! Noen inspill? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, nå har jeg bestemt meg for å bli med! :-) Har ikke vært på noen treff tidligere, så det begynner å bli på tide ;)

Så fremst jeg får bli med da:P

Skrevet

Så bra! :D Blir koselig det, jo flere jo bedre! Målet får være å blokkere mlest mulig med alle barnevognene våre, hehe ;)

Skrevet

Jeg prøver meg på å stille igjen, satser på å holde meg frisk denne gangen! :-)

Skrevet

Hei!:)

Jeg vil veldig gjerne være med igjen.

3. etasjen på Torget høres fint ut!

Mari og Adelen!:)

Skrevet

Så koselig! :D Da blir vi noen denne gangen også, det blir bra :D

Håper alle holder seg friske og møter opp! Bør vi bestille bord tro?

Skrevet

Hvis jeg skal bli med, må vi ta det før kl 16 på onsdag.. Jeg har blitt invitert bort til noen venner etter da :-)

Skrevet

Hva med kl 12?

Ser det har blitt snakket litt om hverandre her, med noen som foreslår torsdag, vet ikke hva som passer best for folk? Linker til begge trådene her jeg, så kan vi bli enige om ett treff som passer alle?

Skrevet

Er ledig begge dager jeg, så lenge det er før 1600 på onsdag som allerede skrevet ;)

Skrevet

Ja, det er samme for meg og.. Så de som har noen preferanser får avgjøre :)

Skrevet

Hvilken dag er det da, Stinemor? Det ligger nemlig forslag om både onsdag og torsdag her nå.

Skrevet

Da kan gjerne Stinemor få avgjøre, her passer begge dagene :-)

Skrevet

Om det blir på oonsdag blir jeg også med :-)

Skrevet

Jeg vet sannelig ikke når det blir, jeg... Ender vel med at jeg møter opp begge dagene, for sikkerhets skyld :P

Skrevet

Jeg stiller i morgen i alle fall for å holde deg med selskap ;-)

Skrevet

Kjempekos! Skal prøve å være der til rundt 12 :) Så får vi se hvem som dukker opp!

Skrevet

hei:) jeg vil gjerne være med, men nå ble jeg usikker på om dere møttes onsdag eller om det blir torsdag?

Maria og Amalie

Skrevet

Hei!

Vi var tre stykker som møttes i går, men tror det er noen som skal møtes i dag også :)

Skrevet

Jeg fikk dessverre ikke til å komme noen av dagene, men håper det blir et treff igjen snart!:)

God bedring Mentha og Keiseren!:)

Skrevet

Jeg er med jeg :) SYnes det er kjempekoselig å møtes ute sånn! Så det er bare å si ifra når det passer så stiller jeg opp :)

Takk takk, vi er mye bedre nå, begge to ;) Det var litt mye vind i byen, så tror vi fikk en liten margkulde begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...