Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal i gang med 3 forsøk, og skal denne gangen gå på menopur (kort protokoll).. Noen med positive erfaringer?

Har brukt puregon og synarella ved de 2 første forsøkene, fått ut 12 (4 befruktet) og 14 (6 befruktet) egg av god kvalitet,mn ikke blitt gravid ;-(

Kjenner jeg er redd og nervøs nå.. Har lest litt om menopur, og forstår d slik at en ofte får færre egg, mn muliens bedre kvalitet!?

Har jo så lyst å oppleve den fantastiske følelsen av å bli mor <3

Håper noen kan beroligge n engstelig sjel ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei fjoggy

Ja, jeg leste også at man gjerne fikk færre egg, men med bedre kvalitet ved bruk av Menopur i steden for Puregon eller Gonal-f, særlig hos oss jenter som er litt eldre... På det forsøket der jeg brukte Menopur fikk jeg ut færre egg, men begge to ble befruktet og satt tilbake, enn med Puregon. Jeg nevnte dette for Arne ved Klinikk Hausken, men han kunne ikke si om det var det som var grunnen eller om det var en dårligere syklus med færre eggposer.

Tror ikke du trenger å engste deg, Menopur er ikke noe dårligere enn Puregon!

Lykke til, håper det klaffer for dere denne gangen! For oss var alle gode ting tre med førstemann!

Skrevet

Her var det menopuren som førte til graviditet ved det 3. og siste forsøket:) Den gir færre egg, men bedre kvalitet:)

Det endte med en liten ICSI gutt, som nå er 6 uker:)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...