Gå til innhold

Jaaada..da var nok det over..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ganske så sikker ja, jeg blør enda, 17 timer etter at jeg begynte.. hadde 6 postive tester på 8 dager før dette, så gravid var jeg.. har ikke kommet klumper i blodet da, er mørke rød/brun farge, ikke friskt rødt som det vanligvis pleier å være når jeg har mensen..

Ikke har jeg hatt smerter, og det har holdt med truseinnlegg..

Merkelig..

Oppdater oss etter legebesøket da?

Jeg fikk UL som bekreftet SA nå i dag, men jeg har hatt betydelige smerter, blødd mye (mange nattbind hver dag), fått klumper, og friskt blod.

Var bare litt over 4 uker, og blør likevel mye (som en kraftig menstruasjon).

Råder deg til å ta en UL, og få det bekreftet, så slipper du gå å være usikker.

Det beroliger uansett hvordan utfallet er.

Lykke til!!!!!

Oppdatering fra legebesøket;

- Jeg kom inn forklarte situasjonen min, fastlegen hentet en annen lege som tok GU undersøkelse på meg, han sa at blødningene er ikke store nok til at det blir konstantert SA, siden jeg kunne bruke et truseinnlegg uten å blå igjennom og, blør ganske så lite, så dette er ikke mensen sa han.. men mest sannsynlig en festingsblødning eller at slimhinnene er såre/ morkake danning eller lignende, dette sa han pga at jeg ikke har smerter og slik og, der etter bar det inn på laboratoriet hvor jeg tok en S-hCG blodprøve..skal inn igjen å ta ny på mandag.. så får se...

Annonse

muligens i samme situasjon som deg Blondiee.... :) må inn på mandag og ta ny HCG jeg også..

Men har i tillegg bestilt privat UL siden jeg ikke kvalifiserer til vanlig UL da det ikke er stor blødning og ingen smerter..

Uansett kjedelig å gå sånn i uvisse hele tiden, men får prøve å tenke positivt :) hvordan begynte det med deg?

krysser fingrene for oss :)

Begynte med at jeg hadde latterkrampe på onsdags kveld, så etterpå gikk jeg på do, lyselyserosa utflod, åsså ingenting på morgenen, i 16 tiden begynte jeg å blø, ikke mye , men kom litt på papiret når jeg tørka, det rannt ikke, gjorde ikke vondt eller noe.. ikke noe menssmerter liksom..så ikke mensen..

Jeg kan bruke TRUSEinnlegg !! I dag har blødningen minket ganske mye, gynekolog og fastlegen vil ikke si at det er en abort ennå, men at de kan ikke love noe, hva med deg ?

Forrige gang jeg mistet så blødde jeg som en vanlig mens, så høres ikke ut som du er er der :)

Nå begynte det med at jeg merket litt brunlig utflod på tirsdags morgen.. Gikk til legen og fikk sykemelding til torsdag siden jeg hadde mistet før.. Var ganske deppa og bekymret.. Men så stoppet det opp på tirsdagen og hadde heller ingenting på onsdagen.. Så da gikk jeg på jobb igjen på torsdag selv om jeg var sykemeldt.. Men da kom det igjen på kvelden og da var det også antydning til friskt blod.. Samme var det i dag morges da jeg kom på jobb, så ble sykemeldt på nytt til tirsdag..

Legen kan ikke si så mye om hva det er enda, så har vel bare fått beskjed om å ta det med ro og se an hva som skjer.. Nå er det derimot sluttet da, så krysser fingrene.. Har muligens litt brunlig utflod men ikke friskt blod i alle fall.. :)

Virker som det roer seg når jeg tar det med ro... Krysser fingrene for at det går riktig vei :)

Det skal du ikkje tru at det er.. Eg fikk blødninger søndag for snart 2 veker sidan. Starta med lyserødt(var 6+3 da). var på ul om kvelden og fann ikke noe hjertelyd. Legen meinte det var SA på gang. Mandag gjekk det fra lyserødt til brunt. Tok Hcg prøve mandag og onsdag, veldig liten stigning fra 55` til 69`. Dei meinte det ikkje var noko liv der... Eg fekk inn til gynekolog på ny ul fredagen. Eg var da klar til utskrapning, men tru det eller ei der var det eit flott hjerta som slo. Eg fekk totalt sjokk:-)))). Tok ny Hcg prøve sist mandag og den var da steget til 95`. I dag er det fyste dagen det ikkje har komt noko utflod/blod:-))) Så ikkje ta sorgene på forskudd, dette kan nok gå bra:-)) Lykke til:-)

Jeg er sted mellom 5 og 6 uker på vei..legen mener at det er vanlig med en liten blødning da pga kroppen skulle egentlig hatt mensen.. men nå har jeg blødd i litt over 1 døgn, blør lite, så lite at det holder med truseinnlegg som jeg bytter hver 4-6 time.. regner med at hcgen sikkert stiger i og med at jeg blør så lite, for detta er ikke noe mensen !

Hei:)

Vil bare si at jeg blødde en hel uke med første min ved uke 5/6..

Først lyserosa så brunt og litt friskt blod på slutten..alt gikk bra med gutten min:)

er veldig mange som blør rundt de første ukene..

håper og tror at alt er bra for din del også..

lykke til:)

Annonse

Tusen takk Stellita :)

Jeg tror også det, blødningen har stoppet etter 2 døgn med blod, rellativt lite blod, har vært nok med truseinnlegg ! Ingen smerter, ingen klumper, først lyserosa utflod, så stoppet det opp så kom det en del mørkt blod , nå spotter jeg bare oransj rødt, litt av å til, kommer litt på papiret når jeg tørker meg etter jeg har vært på do liksom, men ikke mere..

Skal inn å ta ny hCG prøve på mandag, så regner med at jeg får svar i neste uke... magefølelsen sier meg at dette går bra..

Men som førstegangsgravid, så tror jeg det er normalt å bli så redd av en blødning !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...