MissZanta Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 I dag skal jeg på ekstra ul på sykehuset. Var hos jordmor på onsdag, fikk utslag på +3 i sukker i urinen, hadde bt på 145/85 (lavere ennd et det har vært) +1 protin, kagt på meg 2 kg på en uke og +3 i ødem. Jordmor klarte ikke å finne ut hvordan lillegutt lå, og pga jeg hadde blåst opp på en uke så ringte hun vakthavende på føden som bestemte at jeg måtte ta ny glukosebelastning i går og dra på ultralys hos spesialist i dag. De tror jeg har veldig mye fostervann. Fikk også beskjed om å gjøre alt klart før helgen av babyutstyr - bare sånn i tilfelle så nå er jeg spent!
lykkelig79mod Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Oi oi, så spennende.. Nesten så jeg ble litt misunnelig. Jeg har 3 uker igjen, og kjenner at det hadde vært helt greit å fått prinsessa ut nå.. Men men tålmodighet er en dyd sier de Lykke lykke til i dag!
MissZanta Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2011 Etter 2,5 timer på sykehuset fant de ut at jeg skal inn igjen om en uke. Lillegutt har det bra, han er helt normal - perfekt :-) Har fostervann i øvre sikt men innenfor normalen. Glukosebelastningen viste at den var helt fin, 5,5 etter 2 timer :-) De tok sparkeprøver men lillegutt lå og sov så de måtte vekke han men apparatet registrerte kynnerene så her er det modning på gang. Håper fremdeles å kunne gå til termin :-) Tålmodighet er en dyd ja hehe, men får håpe prinsessen din holder seg inne par uker til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå