Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Lykke til, og håper du får alle svarene du trenger for å puste :-) Klem At...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 ååååå....tenker dere på meg å hvor koslig da. Gikk veldig greit i dag,alt så bra ut og babyn hadde lagt på seg litt,skal tilbake på 14dager igjen.Så dette blir spennede.Fikk høre et annet kjønn igjen i dag,blir helt forvirret jeg.Glad jeg har kjøpt nøytral hentesett.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Selvsagt tenker vi på deg :-) Så bra at alt så langt og at de passer på deg og babyen :-) Og når det gjelder kjønnet tror jeg vi alle må vente i spenning for denne babyen er jo tvekjønnet i følge ultralyden, du verden for en liten luring hehe. At...
Gjest Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 så bra at alt gikk fint )) nå har jeg jo sett gutt på deg flere ganger, men i dag har jeg orntlig jente følelse LOL så dette blir spennende, rart at det skal skifte sånn både på ul og i kortene, uansett blir det et herlig lite menneske barn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå