Gå til innhold

Til dere som vurderer kjøpe treningsapparater på tv-shop : JA, det står utenpå esken hva det er :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pinlig? Hvorfor det?? Jeg fant det ikke pinlig når jeg bestilte trimsykkel og pakken var merket med store bokstaver. Nesten tvert imot: Jeg er lubben og gjør noe med det. Hurra for meg! :-)

Skjønner ikke at det er så pinlig?

Jeg syntes det var pinlig å motta min første pakke fra libresseklubben. Det vr en diiiiiger oransje pakke full i libresselogoer. Kult å bære hjem fra postkontoret som 12 åring... Men altså... jeg var 12, du er voksen.

Annonse

Så fordi mange av oss ikke deler syn med HI og deg på hva som er flaut i denne verden, så eier vi ikke sosial refleksjon? Du, verden...

Sånne ting som er flaut i min verden, ureflektert som jeg er, er å komme for seint til avtaler, oppdage etter et møte at jeg har yoghurt på haka eller å gå gjennom et kjøpesenter med en strømpebukse hengende ut av buksebeinet. Altså situasjoner der jeg har gjort noe sosialt "på kanten". Å hente ei pakke som det står noe på utsiden av, er ikke flaut. Eller jo, om det var en pakke med "Mick, the inflatable hunk with the monster dick" så hadde jeg kanskje vært litt varm i kinna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...