mim26 Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 vil ikke legge meg for jeg vet natten blir et sant helvete!! kroppen er full i røde prikker og d klør som besatt! va med legen i dag og tok litt prøver og håper d ikke kommer av no annet en økt blodsirkulasjon...d er stort sett ikke alvorlig før etter uke 30, men må alikevel utelukke forhøyet galle i lever ol. Er så lei av å klø!! ser ut som en hest til tider der jeg gnir meg opp etter alle hjørner og skarpe kanter, og børsta er med til sengs!!! ææææ! gidder ikke en uke til...med dette! håper allergi medisinen lindrer det værste!
Billie Jean Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Finn deg en skikkelig furustamme og gni deg mot den;) Nei, huff, den kløen er ikke noe særlig. Jeg er ikke så ille rammet som deg, men jeg føler at folk tror jeg har fått både skabb og lus der jeg sitter og klør meg. Jammen bra jeg ikke klør på plasser der det ville sett ... ehh.. perverst ut å gni seg;)
mim26 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2011 haha jeg snakket med en kollega som hadde hatt d samme. hun hadde vært så desperat at hun hadde faktisk kledd av seg ned til undertøyet, mens de var på en rusletur, sprang opp i skogen og gnidde seg febrilsk opp etter barken!! hahaha:D for et syn!! jeg fikk en resept på ei stor pakke med allergitabeletter, lik zyrtec, og den funka! med meg begynte d bare helt lett på brystkassa....og over en ukes tid nå har d spredd seg til hele kroppen (uten om håndflate og under fotsåle...og bra er d!). kjøpte også noe som er helt lik den hvitvasken (en slags body milk) som kommer på spray flaske:) gleder meg til jeg kommer meg hjem for da skal jeg dusjes!
Ellois Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Føler med deg! Her kom kløen for fullt denne uka. (Er 20+6.) Foreløpig bare på magen og litt på sidene. Og det kommer ikke av tørr hud, for jeg smører til den store gullmedaljen her. Både bodylotion og olje. Så jeg er ikke tørr. Men røde prikker popper frem likevel. Lot fastlegen min ta en titt på det i dag da jeg var inne på vanlig kontroll og han sa bare "Fortsett å smøre med fuktighet. Og ikke klø!". Yeah, right.... Ugh! :-S
mim26 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2011 bare ta en zyrtec om morran eller på kvelden før du legger deg...spørs når du klør som værst:S legen sa hvitvask også, men hun på apoteket anbefalte meg et annet merke som ligner, med spray på...den funker kjempe godt...for den stopper kløen til en viss grad den heter "AVOINE PHEALBA" i merket"A-DERMA".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå