Julymom2015 Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Jeg mistet desverre i dag tror jeg, var 4+5 påvei.. men, ja, vi får prøve på nytt å satse på Januar 2012 baby..siden vi må vente ca en mnd før vi kan begynne på'n igjen.. så ja, hei alle sammen igjen
¤mitzi¤ Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Huff, det var kjipe greier..... Håper du blir gravid igjen snart og at lille spire klamrer seg fast Masse lykke til klems
Julymom2015 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2011 Ja, er ganske kjipt, men det gikk rimelig smertefritt for seg ! Skal til legen i dag kl: 14, å sjekke opp hvordan ting er, og står til oppi der.. for det er egentlig andre gangen siden jul det ender med en SA, sist gikk jeg ikke til legen, fordi jeg skjønnte ikke før noen uker etter på hva som egentlig hadde hendt.. men nå vil jeg ha greie på hva som er galt..
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 uff håper det går blir en januar baby på deg da. men hvordan vet man at har hatt en SA. jeg fikk mens igår driver og prøver jeg også. men jeg synes at det er så vanselig å vite åssen det ser ut dersom det har skjedd SA. Masse lykke til deg
Julymom2015 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2011 Ja, det satser jeg på jeg merka det ved at jeg har testa positivt mange ganger nå, åsså plutselig begynte jeg og blø..sånn ganske mye..
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 vel jeg har ikke testet noen positive tester ihvertfall. men jeg føler at mensen denne gangen er noe annerledes. veldig vondt og føler at jeg blør mye. men har jeg pleid å blø mye før også. så jeg vet ikke.
Kanskje snart <3 86 Skrevet 11. mars 2011 #7 Skrevet 11. mars 2011 Uff, dette var leit å lese:(( Håper en spire ikke er langt unna igjen. Ønsker deg all lykke til:)
Julymom2015 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har testa postivt siden 1.Mars, siste positive fikk jeg på onsdag denne uka, å jeg er ikke testoman av meg, tatt kansje 4 tester til sammen, annenhver eller hver 3 dag.. alle positive..er spent på hva legen har å si.. håper det er jeg somt tar feil, men fornuften sier at det her er en SA å at jeg bare må la det synke inn !
Julymom2015 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2011 Takk alle sammen <3 Jeg kommer med oppdatering så fort jeg vet mer..
Mummimamma<3 Skrevet 11. mars 2011 #10 Skrevet 11. mars 2011 Har akkurat fått bekreftet SA i dag, og var like langt på vei som deg. Har svart på innlegget ditt på 1.trimester. Håper alt går bra med legen
Julymom2015 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 11. mars 2011 Oppdatering fra legebesøket; - Jeg kom inn forklarte situasjonen min, fastlegen hentet en annen lege som tok GU undersøkelse på meg, han sa at blødningene er ikke store nok til at det blir konstantert SA, siden jeg kunne bruke et truseinnlegg uten å blå igjennom og, blør ganske så lite, så dette er ikke mensen sa han.. men mest sannsynlig en festingsblødning eller at slimhinnene er såre/ morkake danning eller lignende, dette sa han pga at jeg ikke har smerter og slik og, der etter bar det inn på laboratoriet hvor jeg tok en S-hCG blodprøve..skal inn igjen å ta ny på mandag.. så får se...
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 11. mars 2011 #12 Skrevet 11. mars 2011 oi kanskje det ikke er noe SA likevel. krysser fingrene for deg. håper det bare er noe festingsblødning .
Julymom2015 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #13 Skrevet 11. mars 2011 Gikk inn til legen å forklarte situasjonen min, hun hentet en gynekolog og ba han se på meg, jeg tok av meg på underkroppen å la meg da på benken. han stakk et slags q-tips lignende instrument oppi meg, tok den ut og begynte å forklare at mest trolig er dette bare en feste-blødning/morkakedannelse eller en blødning som kommer fra livmorsmunnen. Jeg ble så sendt videre til laboratoriet, det tok de en S-hCG -blodprøve av meg, den skal vise hvor høyt nivået av hCG er i kroppen min, så skal jeg ta en ny på Mandag, er denne stigende, så er det ikke noe galt, minker den, så er det nok en abort. som sagt det kan være blødning av livmormunnen eller pga morkakedannelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå