Gå til innhold

Når blir lille theo født, jeg kan se igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere har allerede sett, men jeg er fortsatt usikker på den store datoen.. jeg har hatt en del komplikasjoner under svangerskapet og legene har trodd han kommer før termin...

anyone?

min fødselsdato: 080190

hans: 230883

gullets termin: 29.04.11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tallet 24 kommer til meg(mars/april vet jeg ikke, tror april siden jeg får at det er litt lunere i været, er iallefall en dag som er 'varm' og sol), det er lyst ute og jeg 'ser' deg med han i armene og ei hvit,rund vegg klokke med sølvkant som sier 14.55. Jeg ser også ett kirkespir ut vinduet der du ligger(kan det være 3.etg du ligger?), ett kjempefint mur spir(?) Sånn alla Nidarosdomen spir... vel det er alt jeg ser, men ta det med en klype salt :-)

Får litt hodepine når jeg ser på deg, blir veldig tung over pannen, nesten så jeg føler meg lys-sky sliter du med det? Hmmm...

Får du opp graviditet på meg eller når? 08.11.70, tror ikke du har sett på meg før :-)

At...

Skrevet

Jeg syntes det er utrolig spennende å lese det du skriver At.. har lest flere av dine innlegg, du er veldig presis og konkret. Tre andre har sett 24 på meg, men ingen kan si om det er mars eller april.. jeg tror det er april..:) Jeg har vært plaget med flere tegn til svangerskapsforgiftning, kanskje det er det du ser.., å ja, jeg er lyssky..:)

Jeg er nok ikke like presis som deg sesverre og syntes faktisk det er veldig vanskelig å se noe særlig på deg.. men ser graviditet rundt deg, om det er deg eller noen nære er vanskelig, ser ut som nå snart og jeg ser sommer sol og graviditet. Som sagt kan det være noen som står deg nær.

Ser av en eller annen grunn en blå stasjonsvogn med barnesete? hehe noen anelse om hva det betyr?

hmm.. takk for at du så på meg, om det kommer opp noe mer så si gjerne i fra. Imponert over hvor konkret du er.:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...