Gå til innhold

Har dere sagt det til noen ennå?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4+5 idag, å vi sa det til besteforeldra idag:) Svigermor ble så glad at ho gråt :) Nydelig svigermor<3 Å svigerfar hadde litt moro rundt det:) Hehe..

Et par venner og sjefen vet det også.. Har mista i SA en gang, så denne gangen går det bra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sagt det til andre enn legen min. Skal prøve å holde for oss selv til uke 12..men leeeenge til 30 april!!! Så får se når nyheten kommer ut;)

Så gøy med reaksjonen til svigermoren din,da:)

Skrevet

Jeg har sagt det til noen.. Mamma og min stefar vet det også 2 stk på jobben.. Veldig tidlig ennå, men har ventet så lenge på dette at jeg mest har lyst til å bare skrike det ut.. er 4+4 i dag

Skrevet

JA fy 30 april er leeeenge ass..Det er egentlig da jeg kan si det med en viss trygghet også.. Men de menneskene som er informert er nærme mennesker, så det går bra :) De vet om SAen første gangen også..

Men merker jo at den første uka faktisk har gått litt unna også da :) Så det går nok fortere jo næremere vi kommer:)

Skrevet

Her fikk bestevenninen vite det rett etter positiv test :) hehe! Måtte ha en alliert på skolen og blant resten av vennegjengen :) så fikk mine søstre vite det, og nå til uka står resten av den nærmeste familie for tur

;) gleder meg!! Er 8 uker i dag :)

Skrevet

Jeg er 5+0 i dag, vi har ikke sagt det til noen enda, men hadde time hos negldesigneren min om tirsdagen, og jeg la merke til at hun hadde litt problemer md å legge støpen, etter en stund så spurte hun meg; Jeg vet at jeg ikke har noe med det,men er du gravid? Ble helt satt ut jeg hehe:) Er visst hormonene som kan gjøre det, skjer visst med mange. Heldigvis har jeg gått hos henne ett par år, så det var egentlig ganske deilig å sitte en hel time å prate med henne om det siden ingen vet noe enda :)

Skrevet

Vi klarte ikke å holde det for oss selv, så måtte fortelle Mamma,

Pappa og Svigers det i uke 5. Skal prøve å holde igjen til uke 12 til resten av venner og familie, men det kommer nok til å bli vanskelig... :)

Skrevet

Her er jeg 5+2, kun jeg og mannen som vet om det, + legen min da. Svigermor tror jeg er klar for et nytt barnebarn, går og snakker om det om vi ikke har tenkt å få fler. Prøver å vente lengst mulig til uke 12, men det spørs om vi greier det, ikke fordi vi har lyst til å fortelle det med en gang, litt deilig å ha en hemmelighet.. :-)

Skrevet

Har sagt det til nærmeste venninner, mora mi +brødre+søster+stefar, pappa, svigermor+besteforeldra til mannen. Har ikke sagt noe på jobben! er 9+5 i dag.

Skrevet

9 uker nå, har ikke sagt det til noen. Mistet i det første svangerskapet, og alle visste om det, forferdelig... Neste svangerskap ventet vi til etter UL med å fortelle de fleste.

Jeg syns faktisk det er litt gøy å se hvor lenge vi holder det hemmelig, men det spørs jo mye på magen min som ser ballongaktig ut enkelte dager :)

Skrevet

Vi er 6 uker på vei, og skal fortelle det til foreldrene mine i dag, og hans i morgen. Er skikkelig spent!!! Det er jo en avveining mellom at det er så tidlig og det å dele de fantastiske nyhetene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...