Gå til innhold

Lister meg inn her...

Anbefalte innlegg

Fikk positiv test i dag (både morgen og ettermiddag) 4 dager før ikm! HURRA!!! Jeg er helt i skyene, og litt småredd.... Jeg skal jo bli mamma i november! Det er helt vilt. Må ta et par tester til, og avslutte med en cb digital før jeg er heeeelt overbevist. Mannen mener vi må vente til over ikm før vi kan juble, for han tror ikke på det før tr ikke er kommet på mandag... hihi...

Gleder meg til å henge her inne med dere!! =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143006401-lister-meg-inn-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det, og gratulerer til deg og! Ja det er førstemann. 7pp skulle til før spiren endelig satt. Jeg har testet etter el denne mnd, men har egentlig tatt det piano ellers. Var sikker på at tr skulle komme denne mnd også, så du kan tro jeg fikk sjokk da det dukket opp 2 streker på testen!

Hvor langt er du på vei, Endelig prøvere? I dag er jeg 3+4 =) Første positive test på 3+3.

Krysser fingrene for at spira sitter godt hos oss begge to:) Spennede å få positiv test så tidlig! Jeg har hatt testemani de 3 første pp, så bestemte meg for å vente til en dag over ikm denne pp'en. Og den ble positiv gitt:) Jeg er 4+6 i dag:)

Helt ubeskrivelig følelse å se to streker poppe opp på testen:)

Jeg skal til legen allerede neste uke, så blir spennede det. Ble veldig virkelig når jeg sa det til legen.. Sprøtt å tenke på at vi skal bli foreldre:)

Annonse

Så leit å høre om spiren din, Blondiee. Må være en forferdelig følelse å miste. Håper den sitter igjen snart. =) Sender en god klem din vei!

Vært litt testoman jeg også. I desember svidde jeg av 4 tester før jeg fant ut at el hadde vært forsinket, og tr kom 4 dager etter ikm... Etter det roet jeg meg. De to forrige pp brukte jeg bare to tester (en i hver pp dagen før ikm). Men nå etter at jeg fikk positiv i går, har jeg allerede brukt 3! =) og flere skal det bli ;-) Helt sinnsykt at vi skal bli foreldre faktisk. Jeg kommer kon til å vente med legebesøk noen uker. Skal hvertall bestille meg ul på Volvat i uke 12!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...