En Prins + Prinsesse Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 De er så stygge de trekkene vi fikk på sykehuset.... så vil så gjerne ha et som er litt penere til vesle jenta mi!!
Steget Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Kanskje noen på Putekrigerne på facebook vet om noen. Der var det nettopp ei som har sydd og solgt trekk som la inn beskjed om at hun måtte slutte. Jeg har flere sykehus-trekk i ulike størrelser - om du skulle trenge noen. Enige i at de ikke er fine, men greit å ha flere trekk å bytte på.
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har ingen trekk, men om du kjenner noen som syr er det veldig enkelt å tegne av mønster på de du har og så sy nytt. Vi brukte ikke trekk, fordi vi brukte Nøstebarn-bukser eller hjemmestrikkede bukser og de var så tøyelige at de gikk kjempefint utenpå puta og da ble hele greia borte. Ingen som kunne se at hun hadde pute med mindre de visste det eller skulle holde henne. Jeg har forøvrig 3 puter hvis du er interessert i å ha noen å veksle med, de er alle vasket i maskin. Syns det var greit å ha ekstra hvis det ble noe søl på de
Nikamo Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Se her: http://www.clovektur.blogspot.com/ Hun syr bl.a. trekk til Frejkas-puter, og hun er kjempeflink )
En Prins + Prinsesse Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2011 takk for svar men om jeg stikker innom sykehuset får jeg vel ekstra trekk?? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå