Gå til innhold

Hvorfor er det som mange som vil ødelegge seg med masse piercinger og tatoveringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

08:43: Er jeg virkelig usympatisk fordi jeg ikke skjønner at noen vil ødelegge kroppen sin med masse tatoveringer?

Og i alle dager. Hva har det med min personlighet å gjøre?! Jeg henger ikke ut folk for dets personlighet eller går til personangrep her, men snakker om valget av en tatovering/piercing. Betyr ikke at en person med tatoveringer eller piercinger ikke er like mye verdt eller kan ha en like fin personlighet for det. Men er bare en synd at de velger å ødelegge utseende sitt.

HI

Du henger ut folk når du skriver at de ødelegger kroppen sin da. Det som er synd er ikke at de velger å gjøre noe med utseendet sitt, det er at du faktisk sitter på din høye hest og synes synd på de. Hvorfor skal man angre om noen år? Du kan jo ikke gjøre noe her i livet dersom du skal gå og tenke på at du angrer sikkert en eller annen gang.

Om noen år. Det er ikke sikkert du lever om noen år. Men du lever her og nå. Så lenge handlingene våre ikke får grusomme konsekvenser for andre kan man gjøre som man vil. Og utsmykning av egen kropp, det er ens egen sak. Du kan vel bare drite i hva andre gjør i så måte?

Jeg har ingen tattoveringer men jeg synes det er mange flotte. Mannen min har heller ingen, men han har lyst at jeg skal tattovere hele armen min. Jeg vil ikke for jeg liker ikke tanken på hvor vondt det gjør. Jeg har hatt to piercinger i ansiktet som det nå er små arr etter, ikke skjemmende, de viser at jeg har levd og det liker jeg.

La andre være seg selv du frøken, det er best for alle.

HI: tror du VIRKELIG t det du synes er det eneste rette her i verden?og de som ikke synes som deg er dumme,stygge,ødelegger seg selv etc etc?

våkn opp til verden sier jeg bare!

slike folk som deg er innsnevra folk som ender opp som sure kjærriger som bare sutrer og sladrer senere i livet,fordi de FORTSATT ikke forstår at det går an å ha andre meninger enn seg.

si meg,er du bare ung og dum og uerfaren?

håper da virkelig det,for din del...

hilsen en med to tatoveringer som jeg får MYE skryt for!

Annonse

De som har piercinger og/eller tatoveringer mener jo selvfølgelig at de har PYNTET på utseende sitt, ikke ØDELAGT det. At du personlig ikke syns dette er pent er jo irrelevant.

Hva som er pent og ikke når det gjelder en persons utseende er og vil alltid være subjektivt.

Piercinger kan man forresten ta ut, og kan derfor ikke sammenlignes med tattoveringer. Som jo også kan fjernes, det er bare dyrere og tar lengre tid.

Jeg synes ikke jeg ødelegger meg:) Jeg har 15 piercinger og tyve tattoveringer, dette fordi jeg synes det er kjempefint. Folk har forskjellige pereferanser rett og slett :) Og hva folk synes om det er så sin sak, det er jeg som skal leve med dem og har tatt valget for min egen del :)

Jeg synes folk med piercinger og tattoveringer er kjempefine, og spennende ! Folk uten tiltrekker meg faktisk ikke. Forøvrig synes jeg folk som ikke har piercing eller tattoveringer ser kjedelige ut, men jeg kunne ikke drømme om å dømme dem for det eller påstå at det ikke er fine, bare at jeg personlig føler at de mangler pynt.

Selv føler jeg meg helt naken om jeg tar ut piercingene mine, de har blitt en del av meg og selv om mange ikke synes det er fint, er det faktisk viktigst at jeg selv føler meg vel med dem :)

Vel lille venn.. at du ikke liker tattiser/piercinger betyr ikke at man ødelegger seg..

Du har all rett til å synesdet er stygt/ikke forstå, men du virker en smule bombastisk og lite moden i endel svar (type:sånn er det bare, man ødelegger kroppen sin osv)

Hva en person mener er ikke det samme som fakta, så tips til deg på vegen..presiser følelsene dine ,ikke bland følelser og fakta...

Annonse

19:37: Hva jeg skriver her, har vel strengt talt lite med min alder å gjøre. Jeg ville skrevet det samme for 10 år siden, og kommer til å holde ved dette synspunktet resten av mitt liv.

Folk kan skrive hva de vil. Men de som TROR de er fine med dette, kommer til å angre om noen år. Kjipt når dere ser hvordan dere har ødelagt kroppen deres.

HI

Vi er da ikke ødelagte, men hjernen din virker en smule ødelagt, snakk om å bare se til sin egen nese da. FOLK ER FAKTISK FORSKJELLIGE, get it din trangsynte prippne vrangpeis!

Du er jo ikke bedre enn HI her når du sier at INGEN ser bra ut i bunad!

Selv liker jeg både tattoveringer og piercinger, har flere av begge deler selv, OG jeg elsker bunader! Synes de er kjempeflotte og det finnes ikke noe mer sexy enn menn i bunad!

Alle er forskjellige, og det er helt greit at du ikke liker bunader selv, men å si at ingen er fine i dem, synes jeg blir feil av deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...