Gå til innhold

Hvorfor er det som mange som vil ødelegge seg med masse piercinger og tatoveringer?

Anbefalte innlegg

TAKK Å PRIS FOR AT VI ALLE ER FORSKJELLIGE :-D Og at noen gidder å bruke energi på å irritere seg over det, kan jeg ikke fatte å begripe! La folk få gjøre som de vil!

Fortsetter under...

Det finns faktisk like mange som syns "naturlig" er like stygt, som du syns tatoveringer er stygt. Jeg personlig syns du har en mindre pen personlighet, som går ut og direkte kritiserer enkeltpersoners utseende! Det er faktisk på grensen til rasisme!

Jeg har selv portretter av barna mine bak på skuldrene. De vises ikke med mindre jeg vil vise dem frem, noe jeg gjør så ofte jeg kan! Jeg er utrolig stolt, både av barna mine, og av kunsten som pryder ryggen min!!!

Du HI

Når ble din mening lov?? Sitat; de aller fleste synes som deg

Hvordan kan du vite at de aller fleste syns dette er stygt??

Jeg har bare 2 små selv som ikke synes for andre enn meg og de jeg vil vise den til :P

Men jeg personlig elsker tatoveringer. Synes det er kjempe sexy på menn :D

Men derimot synes jeg PERSONLIG at piercing ikke er så fint!!

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

HI, kjeder du deg på en torsdagskveld, eller er du virkelig så trangsynt?

Selvfølgelig skal du få ha dine meninger, men å kalle ditt utsagn for fakta er vel å ta litt hardt i? Selv om DU syns det er stygt trenger ikke nabodama eller kollegaen din å ha samme mening!

Jeg syns derimot at en som er så trangsynt og dømmende som deg er mye styggere!

Beauty is in the eye of the beholder....

Og hva faen har hygiene med saken å gjøre? Jeg har maaange tatoveringer, men er ikke mindre renslig enn den neste...

Annonse

22:16

Om jeg er en blomst eller ikke har da ikke noe med saken å gjøre. Men jeg kler meg normalt og har normal hygiene. Men gjør da ikke med viten og vilje ting for å ødelegge utseende mitt mer da.

HI

Enig med deg HI!

Hver gang jeg ser noen med ring i nesa, så ser det ut som om de har buse hengende ut i fra nesa.

Piercing på overleppa ser ut som en vorte.

Er det virkelig noen som tror det er fint at det ser ut som de har vorter eller at de har buser hengende ut i fra nesa?

Annonse

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Mulig jeg misforsto, tok det som at du "har et normalt utseendet, og bra hygiene i forhold til de med tattoo/piercing"..

Forventet vel det værste i forhold til hva som står i de andre innleggene dine ;) hehe

frøken_førstegangs-med gutt<3

Var ikke ment som sammenligning av hvor bra hygiene man har om man har piercing/tato eller ikke. Var ment som en forklaring på at jeg ikke kaller meg selv en blomst, men at jeg er natulig med normal hygiene. Har ikke nevnt et ord om at de som har tatoo eller piercing er mindre hygeniske.

Litt feiltolking fra din side, og litt dårlig formulert av meg...

HI

Hvordan kan noen synes at naturlig utseende er stygt? Det må jo bety at man syns barna sine er stygge siden de ikke har ansiktet fullt av piercinger, og ikke halsen full av tatoveringer...

Naturlig er naturlig. Dvs det går an for kvinner å pynte seg, men ikke slik at de er ugjenkjennelige.

Hvis dette er din helt oppriktige mening og ikke bare et innlegg gjort av kjedsomhet for å provosere, må jeg si at du takket være dette innlegget ALDRIG kan bli så vakker som den mest tatoverte eller piercede personen i verlden med en god personlighet.

At du lider av storhetsvanvidd og trur at din virkelighetsoppfatning er fasit, og den gitte mal for hva som er å annse som vakkert, er jo ikke annet en litt trist. Kan ikke skjønne at noen vil gjøre seg selv så vondt at de ønsker å fremstille seg som tidenes mest usympatiske person bare for å provosere litt?

De har et annet syn på å ødelegge kroppen enn deg... Hva er å ødelegge? De som liker tatoveringer synes nok de forbedrer utseendet. At piercing og tatoveringer er vakkert, tøft osv.

Hva er det med folk som velger å ødelegge utseendet sitt med bimbostilen? Stygg sminke og platinablondt hår... Stygge, falske pupper osv.

Hver sin smak!

Vel i det miljøet jeg holder til ( er gift med en biker) Så er det mer normalt enn ikke normalt med tattoos, og ja jeg og vi fleste andre synes det er fint.. Så jeg fatter ikke at folk ikke vil ha litt tattoeringer og særpreg, men smaken er som baken.. Nemlig delt!!

De som ikke forstår dette er jo , ja ern smule trangsynt..

Noen liker toyota, noen suv og noen volvo..

Noen liker skinnmøbler, andre vil ha i stoff, enkelte har til og med det forferdelige bunadsplagget , og andre ikke ( Ingen i hele verden ser bra ut i bunad, seriøst, ser jo ut som gamle gardiner)

Jo sånt kan man jo ofte lure på...

Det er klart jeg tenker som deg av og til (det tror jeg de fleste gjör fra tid til annen), når jeg ser ei dame på 100+ i altfor små klär, en kar i skinnvest, ei jente i blomstrete, fargeglade tights eller en med en halvmeter höy hanekam. Jeg tenker at "oisann, det der var mindre kledelig... Ser de det ikke selv?"

MEN, og her kommer men-et, jeg tenker bare dette ett öyeblikk.

Jeg vet jo at ikke alle liker det som jeg liker. Og godt er det :)

Mange synes sikkert jeg ser ut som ei grå mus, andre syns kanskje jeg kler meg rart, andre liker utseende mitt.

Personlig er jeg veldig gla i både piercinger og tatoveringer.

Har 5 tatoveringer, men ingen piercinger lengre, utenom 5 hull i örene. Har så lyst på en piercing nå, men har ikke råd.

Men jeg liker jo ikke alle tatoveringer og alle piercinger for det.

Greia er at det blir en form å uttrykke seg på. Kunst.

Hvorfor noen vil ha kunsten sin på kroppen, er kanskje for deg ubegripelig. Men sånn er det jo med mange ting her i verden.

Men de fleste viser jo sin stil (om de har noen) og ofte litt av sin personlighet gjennom både klär og frisyre. Uansett hva du kler deg i.

Men joa, jeg har selv problemer med å skjönne hvordan folk kan synes at f.eks onepiece, leopardtights (og tights generelt når den brukes som bukse), paljetter, lange lösnegler og foldeskjört som går til midt på leggen, er fint. Men det plager meg ikke at enkelte liker disse tingene.

Forventer ikke at de skal "skjönne" at det er stygt.

For det ER ikke stygt, det er bare jeg som synes det! :)

Lurer på hva du tenker om meg som synes tatoveringer er fint...

Jeg har skikkelig lyst til å dekorere hele den ene armen og skulderen min med tatoveringer jeg, synes det er kjempefint. Hva tenker du om det?

Jeg er 37 år og har ikke gjort det enda, men kanskje jeg gjør det en dag. Ikke er jeg ung, ikke er jeg dum, jeg vanker i et ganske "nøytralt" miljø hvor ingen har tatoveringer, jeg har utdanning og god jobb. Likevel synes jeg tatoveringer er fint.

Når jeg ser noen med tatoveringer beundrer jeg dem. Synes selvfølgelig ikke alle tatoveringer er like fine, med jeg synes det er fint å være tatovert.

Skjønner du ikke at vi bare er forskjellig? Noen pynter seg ved å permanentsverte vippene, noen ved å farge håret, noen ved å ta en plastisk oprasjon og noen ved å tatovere seg. Alle velger det de synes blir bra på sin kropp, noen er enige og noen er uenige.

En annen ting er at ikke alle gjör ting for å pynte seg/se bra ut.

Jeg barberer hodet med jevne mellomrom (annenhvert år kanskje i snitt?). Men det er ikke for å se fin ut. Jo jeg kler det og liker det, men det er ikke derfor jeg gjör det. Jeg gjör det fordi jeg blir gal av å ha hår og synes det er deilig og praktisk å bare ha noen millimeter/centimeter hår. Billig er det og! :) Så det kan väre andre grunner for at folk gjör som de gjör.

For mange er det viktigere å uttrykke seg, enn å se fin ut og fölge flokken.

11:04: Jeg tenker at du tenker litt kortsiktig. Dette er ikke som et nytt klesplagg, som du kan ta av og kjøpe nytt når du blir lei. Du synes det kanskje er stas med noe nytt med en gang, men hvor kult er det egentlig å gå med den samme tatoveringen resten av livet. Hvorfor ikke få noen til å lage motivet på et stort fint bilde, som du henger på veggen?!

HI

Forskjellen er at løse øyenvipper kan taes av, stygge plagg kan byttes ut osv. Mens en tatovering må en ha for resten av livet, om man ikke bruker masse penger på å fjerne med laser da. Piercinger kan man kanskje ta ut igjen, men da får man gjerne masse stygge arr. Derfor er det ofte lite smart og gjennomtenkt å ta en tatovering. Tenk hvor mange gutter som har tatt sånne motetatoveringer oppover armene, som kommer til å angre om noen år, når det ikke er mote lenger.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...