Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta mi er 7 uker og elsker å bade. Vi vil begynne på babysvømming, men den begynner ikke før i august så har lyst å dra i bassenget før den tid. Men når passer det egentlig best å begynne å ta med baby på bading? Og er det virkelig verdt pengene å gå på babysvømming kontra å bare være i bassenget på egen hånd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på reglene i bassenget det og om de alltid har oppvarmet vann.

Her i bassenget må babyene veie over 5 kilo for å kunne være i bassenget. Men vi meldte oss på babysvømming og det var så absolutt verd pengene!

Skrevet

Det er et oppvarmet basseng her og det var bare til å komme sa de da samboeren min forhørte seg, tenkte mer på hvor lenge vi burde vente for mini sin del jeg.

Skrevet

Vi har begynt på babysvømming nå, og da var hun 10 uker første gang! (nesten 11) Hun koser seg masse virker det som!! Tror du kan ta de med så tidlig du vil nesten, men er jo sikkert smart å vente til de er litt med, kanskje 6-8 uker? De blir veldig slitne iallefall! Og bare bade kort, første gangen var vi bare i vannet maks 10 min!

Skrevet

Vi begynte forrige uke og mini er nå ni uker.han koste seg masse og ble kjempetrøtt etterpå.selv om det var første gangen så var vi i bassenget en halv time som alle andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...