tullemor82 Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Noen som har prøvd\har denne vognen?? Er den god\dårlig?? God plass i bagen?? Håper på svar!
superhygge Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 GOD vogn, har nettopp kjøpt den selv. Romslig og fin bag, god å trille, fin å se på, lett å legge sammen, blir liten sammenlagt etc. etc. Kjempefornøyd!
tullemor82 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2011 Høres bra ut Har vurdert å kjpe den vi og spes pga den er så liten sammenslått! Takk for svar
<3 David & Thea <3 Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har også kjøpt den;) Men har ikke fått prøvd den enda da, så jeg vet jo ikke hvor god eller dårlig den er. Men jeg hørte på mange mange mødre der ute som hadde den og var kjempe fornøyd, eller som hadde hatt lyst på den men av ulike grunner ikke kjøpte den (men da grunner som: hadde ikke råd, hadde jo egentlig en grei vogn i boden osv....). Har ikke hørt noe negativt om den jeg nei. Åsså er den jo lekker å se på, er lett, kan brukes i byen, på landet og i skogen sier de..., også blir den så flat og liten når den skal legges sammen i bilen. Sånnt no liker vi;) Hehe. Gleder meg til å ta den i bruk. Vi kjøpte Svart bag og brun sportsdel...(hadde egentlig tenkt å ha brun bag og rød sportsdel...men så hadde de ikke de inne når vi kjøpte den...og samboern min var litt i tvil ang rød vogn...) Lykke til med vognjakten;)
superhygge Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Ja, det er et stort pluss. Jeg ville egentlig ha Urban Jungle igjen, siden jeg har vært veldig fornøyd med den. Men den blir jo så lang sammenslått og knotete å putte bak i bilen f.eks. Da ble det nærmeste jeg kom EW Sky...
LilleMamsen Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 Vi kjøte EW Sky da storebror ble født for tre år siden. Kriteriene var lett vogn, liten sammenslått og stor bag. Var veldig fornøyd med den, og den er nå tatt frem til lillebror (hadde termin i går, så han tar den i bruk ila uka håper vi Jeg har to "pirketing" som jeg ikke var helt fornøyd med og det ene var at ryggen i sportsdelen var ganske bakoverlent, men det tror jeg er fikset på de nyere modellene, og det andre var at klipene som festet bagen på understellet noen ganger låste seg og var umulige å åpne- spent på hvordan det blir nå.... Vet at mange hadde det samme problemet, så det er mulig d er fikset på de nyere modellene og? Lykke til med god vogn
tullemor82 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2011 Takk for svar!! Gjør det lettere å velge!! Ingen i min vennekrets som har denne vognen så videt jeg vet, så kjekt at dere andre kunne svare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå