Gå til innhold

Kjenner du noen som var utrolig vakker og strøken før barn som forfalt veldig etter barn eller..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle jeg kjenner er like pene også etter barnet ble født. De jeg kjenner som har fått barn er alle ganske unge (begynnelsen av 20-årene) og da smetter de tilbake til formen og er opptatt av at de skal være seg selv både utseendemessig og ellers også etter de har blitt mødre.

jeg var tynn før jeg fikk barn (har bare ett). nå, ett år etterpå er jeg ganske fyldig, det ser fremdeles ut som om jeg er 5-6 mnd på vei, har dobbelthake, huden min er dårlig, håret mitt har forandret seg til det værre pga hormonene osv. og det er ikke fordi jeg har forandret livsstil, jeg lever akkurat som før (hadde fosterbarn fra før, så dette ene bio barnet spiller ikke så stor rolle fra eller til for livsstilen vår).

Før var det allitd jeg som ble sjekket opp i vennegjengen, men sånn er det ikke nå, jeg klandrer ikke gutta heller, hehe. Men samme det, jeg har et perfekt lite barn, og jaggu er ikke gubben her ennå!

Annonse

Tror du snakker om meg altså:)

Utroooolig vakker var jeg nok ikke, men vakker nok og og godt over gjennomsnittet med en heeelt strøken kropp. Herregud, hadde jeg visst hvordan den skulle bli etter fødsel så hadde jeg nok satt mer pris på den den gangen gitt.

Ja ja, får trøste meg med at jeg er godt gift og har to nydelige barn:)

Meg selv :(

Før: Slank med fine kurver, nydelig ansikt, kledde meg pent, god selvtillitt...

Nå: Veier 120 kilo, finner ikke noe klær som passer, håret er det ikke noe vits å gjør noe med fordi alle ser bare hvor tjukk jeg er uansett, og har fått sosial angst fordi jeg er så flau over hvordan jeg nå ser ut.

Gøy med barn

Jeg var meg selv lik... helt til jeg fikk tenåring i hus..... Snakk om å sette grå hår i hodet på mor!!!

Så nå for tiden har forfallet fått sette inn..... men det kommer seg vel en dag, får vi håpe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...