Lollo83 <3 Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Jeg måtte svi av en billigtest i morges da jeg sto opp, og etter bare 1 minutt kunne jeg se noe som minnet om en strek!!! Tenkte først at det bare var innbilling, og lot tiden gå ut (hadde timer på for å være helt sikker). Men da jeg så på testen igjen var det en tydelig, men svak strek der!!!! Pulsen forsvant i taket, og jeg har gått i en boble på jobb idag... JEG ER GRAVID!!!! =) =) Har ikke sagt det til mannen enda... Han dro på jobb før jeg var stått opp, og nå venter jeg på at han skal komme hjem så jeg får sagt det! Må ta en test igjen senere idag. Har ikke drukket på noen timer nå, så må bare spare opp litt urin. Har selvfølgelig tatt vare på testen fra i morges, og tatt et bilde av den, men det går nesten ikke an å se noe på bildet (dårlig mobilkamera). Må lage litt middag mens jeg venter på mannen, så får dere oppdatering senere
Linen Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Åååå, heldige heldige deg!! Gratulerer og gratulerer!!! ) Håper jeg kommer etter snaaaart:)
Linen Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Ååå heldige dere! Gratulerer og gratulerer!!! Og masse lykke til:))) Alltid oppmuntrende å se at noen får det til, håper jeg kan joine deg i 1.tri snart:)
Linen Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Også blir man ivrig og trykker masse ganger, jada:)
Lollo83 <3 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2011 Så kjekt at du blir engasjert da, Linen! Og tusen takk! Det er litt uvirkelig enda, så jeg må nok ta noen flere tester før jeg er helt sikker. Mannen sa så fint da jeg fortalte ham nyheten at han tror ikke helt på det før ikm-dagen er over og ingen tr viser seg ikm på mandag. Når har du ikm, Linen? Blir spennende å se om du følger etter til 1.tri snart. Krysser alt jeg har for deg =)
Linen Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Hehe, er jo så moro å se at noen får det til. Av og til virker det jaggu til å være umulig å få til detta her. Nå er jeg en sånn en skapning som har sjelden EL og mens hvert 4 skuddår omtrent, så jeg er på provera for å få igang systemet igjen da. Er vel min 7 pp sånn i grunnen, men vårt første spede forsøk denne mnd siden jeg nå har hatt mensen for første gang på noen år, hehe. Driver og EL-tester nå om dagen, så det blir spennende å se om det skjer noe uten pergo, men regner mest med at det er det vi må ty til etter hvert nå Uansett håper jeg spira sitter som støpt for dere og at du heeeelt sikkert er gravid! Er fint med sånne lysglimt der noen får det til, det gir håp!! Prøvde dere lenge?
vår første 19 mnd prøving Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 ÅÅ Gratulerer så utrolig mye!! blir så glad når jeg leser at noen har fått det til!! hvilke symptomer har du??? jeg har ikm 13 mars men har spottet litt siden søndag, og iste spottet jeg litt rosa og jeg er småkvalm hele tiden og føler meg SÅ sliten å trøtt, håper håper at jeg også tester positivt de nærmeste dagene! er blitt spådd av to stykker at jeg er gravid nå, og jeg begynner å tro mer og mer at vi kanskje endelig har klart det denne gangen
Kanskje snart <3 86 Skrevet 10. mars 2011 #9 Skrevet 10. mars 2011 Gratulerer så mye med positiv test:))!!!!
Lollo83 <3 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 11. mars 2011 Tusen takk, jenter! Jeg måtte ta en til test i morges for å se om det faktisk kom opp to streker da og, og det gjorde det =) Gratulerer til deg også, ms.førstegangs! Lenge siden du fant ut at du var gravid? Vi har prøvd siden august-10, så det tok 7pp før spiren satt. Nå håper jeg bare den blir der til november. Kjedelig med sjelden el da, Linen. Jeg lurte på om jeg hadde el jeg og, har jo testet etter el, men man vet jo ikke om det faktisk skjer. Gir jo bare en indikasjon på at kroppen gjør seg klar til å slippe, ikke om den gjør det. Håper dere får det til snart! Jeg heier på deg! =) Av symptomer så har jeg vondt i puppene, det begynte allerede forrige lørdag (5 dpo), murringer i magen (men de har nesten forsvunnet no), sliten i korsryggen, vondt i lysken (som om det strekker), fryser lettere (i natt måtte jeg kle på meg hel pysj (bukse og jakke)og ullsokker for å få sove, i tillegg til at mannen måtte holde rundt meg og varme meg), blir lett svimmel, får hodepine innimellom, og er ganske sliten til tider. Ellers føler jeg meg bra. =) (bank i bordet!!!) Hmmm... spotting kan jo være festeblødning, Snuppi og venta lillegull =) Jeg ville tatt en test og sjekket. Krysser alt jeg har for deg!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 11. mars 2011 #11 Skrevet 11. mars 2011 takk jeg skal teste imorgen tidlig, håper på positiv nå! er så sliten å kvalm! kan umulig innbille meg alt dette!
Lollo83 <3 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #12 Skrevet 12. mars 2011 Åssn gikk det med testen???? Jeg er så spent!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå