Gå til innhold

Da har jeg født:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt noen tøffe dager siden søndag med uregelmessige rier som plutselig bare stoppa helt opp på tirsdag. Onsdag klokka 07 på morgenen rant vannet å igjen tenkte jeg at NÅ skjer det endelig noe. Fikk dusja, fikk 6 åringen til skola, ordnet med pass til minsta å føden neste. Å hva skjer. . . Joda ingen rier setter igang, ikke vil de sjekke åpning pga infeksjonsfare så etter å ha vært igjennom scanning systemet der alt ser bra ut med den lille blir jeg sendt hjem med ny avtale neste morgen kl 9 el komme med en gang om vi merker økt rieaktivitet, feber. Lite liv el grønnt el brunt fostervann Jaja hjemme var det bare å vente å jeg gikk å skvetta HELE dagen blankt fostervann. På kvelden begynte riene å komme men de var usammenhengende å bare småvonde, ettersom fostervannet ble mere rosaakti ble de verre. Ned til føden igjen klokka 12:30 natt til torsdag men kun 1 cm åpning enda å riene var ikke sterke nok ifølge jordmor. Hjem igjen å nååååå var jeg leiiiiii. Prøver å legge meg ned men DER starter noen grusomme rier som presser til gangs. Får de altifra 3 til 5 min å ny tur til føden. Nååå har jeg 4 cm åpning å blir lagt inn. Sliter veldi med smårier å noen sterke som gjør at jeg må henge over preikestolen. Siden jeg er så sliten å utmatta av disse dagene så får jeg epidural å fy flate som det hjalp på i den prosessen. Jeg fikk endeli slappa av en stund:-) Nytten sin gjorde den sanneli å for plutseli lå jeg med 7 cm. Opp å gå litt for å få nurket mere neddi å der har jeg full åpning å kjenner pressriene. Klokka 08:45 kom ei nydelig snuppe til verden. 49 cm lang å ca 3,5 kilo. Ei snuppe som jeg nå er så lykkeli over å holde rundt:-) Ikke et rift i underlivet hellet så er toppform:-) Lykke til dere andre. Sender masse fødestøv:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå... Hørtes ut som en fin fødsel (til slutt) :) Gratulerer så masse med jenta di :) Kose dere masse fremover <3 Klem til dere :)

Skrevet

gratulerer med jenta..kan tenke meg det er godt å ha det overstått nå=)

Skrevet

Gratulerer så mye! Endelig! :))) kos dere og lykke til videre :)

Tar forresten imot litt fødestøv ;)

Skrevet

Gratulerer såååå mye med den lille prinsessen og tusen takk for at du delte din fødselshistorie med oss :)

Kos deg i barseltiden :)

Stooooor klem fra

Skrevet

Så flott at du ble "belønnet" med god form etterpå da!!! Gratulerer så mye med vel overstått svangerskap og fødsel. Kos dere med prinsessa!

Skrevet

Gratulerer så mye med veslejenta!:)

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessen:0) lykke til videre:0)

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse :)

Skrevet

å endelig=) Gratulerer såååå mye....

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta :))

Skrevet

Gratulerer med jenta!

*kjenner hun er kjempe misunnelig*

Skrevet

Ja det tok sannelig sin tid så denne prinsessa vår hun skulle tydeligvis ikke ut med det første nei. Hehehehe. ;)

Nå koser vi oss bare med den lille skatten vår å jeg ønsker dere alle andre lykke til :))

Masse klemmer herfra :)

Skrevet

Fin fødsel til slutt da:0) gratulerer til dere:-))

Skrevet

Gratulerer!!! Høres slitsomt ut, med mye frem og tilbake men den beste belønningen kom til slutt!!! Kos dere! :) Håper jeg følger etter snart!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...