Trultesmamma Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Hei! Jeg er førstegangs og er i morgen 35 fullgåtte uker. Har i ei uke nå følt at vargina "detter" ut når jeg står. Har slitt med bekkenet store deler av svangerskapet kan dette være noe som har med bekkenet å gjøre eller er det nedpress eller hodet som fester seg? Er det ikke litt tidlige med nedpress når jeg "bare" er 35 uker i morgen? Jeg vil også si at jeg samtidig med denne smerten har hatt mer kynnere og kjenner mindre liv. Tidligere var det myyye liv, til faste tider på døgnet, men nå har det roet seg og kommer ikke på noen faste tider..
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Det er ikke noe for tidlig med nedpress.. Finnes mange som føder i uke 37 liksom.. Ikke uvanlig.. Jeg har også nedpress, er 33 uker men 2.gangs så vet ikke om det har noe å si.. Det at du kjenner mindre liv burde du ta opp med føden så de får tatt en sparketest. Man skal jo si ifra om tydelig forandring av spark/bevegelser fra fosteret. Bedre å være på den sikre siden enn å gå å gruble
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 På meg kjennes det ut som om hodet til babyen står mellom beina mine, men så er jeg da 3gangs fødende og hodet til baby er veldig langt nede i bekkenet. Jeg er så "heldig" at jeg har kynnere hele svangerskapet,men nå de siste ukene har jeg hatt nedpress og stikkinger ned i mellomkjøttet.Har nok noen cm åpning allerede.. Er i uke 35. Dersom du er urolig for noe i ditt svangerskap så er det bare å ta en telefon til jordmora du går på kontroll hos,så får du svar..bedre å ringe en gang for mye enn for lite!
Trultesmamma Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2011 Det var Vagina jeg mente ja... Virker som det kan være nedpress da, men får ta en tlf til legen og høre hva de mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå