ninairen Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Hei:) Vet noen som legen prøver å finne hjertelyden/fosterlyden når en er hos legen i uke 15-16? Skal i morgen, og er da 15+5.. Spent:)
solann Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Mener de skal kunne høre hjertelyd da. Men det varierer veldig fra person til person.
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 det gjorde det med meg ihvetfall..var ikke lett å finne men fant den da til slutt=)) hvis du spør så prøver hun sikkert å finne den ja=)
Up2me Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Jeg var hos lege i uke 13. Da hørte hun den. men hun sa at jeg ikke måtte bli redd om jeg ikke hørte noe. Mener at det er store muligheter for å høre den i uke 15 da ja
ninairen Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2011 Okei, tusen takk for svar:) Vurderer å ta med ei venninne, men teit viss han ikke "gjør" noe da,isåfall... Pluss at legen er skikkelig usympatisk å ekkel, så vet ikke om jeg vil spørre han (sier sikkert nei) eller om jeg bare skal se om han gjøre det av seg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå