Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her som har Babywatcher eller har prøvd det?

Jeg bare lurer på om det er verdt å kanskje kjøpe dette? Dere som har dette, har dere brukt den mye osv?

Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bestilte meg en..men har ikke henta den..kjenner masse liv daglig så så ikke helt vitsen med å hente den nå...men hadde jeg fått den mye tidligere hadde det sikkert kommet godt med ja=)

Skrevet

kjøpte den forrige gang jeg var gravid.

utrolig betryggende de dagene babyen er veldig rolig.

brukte den mest i begynnelsen og frem til jeg kjente liv daglig første gang og denne gangen.

så tok jeg den fram igjen på slutten da hun begynte å bli litt rolig.

angrer ikke på at jeg kjøpte den.

Skrevet

Jeg hadde det og har kasta den ^^,

Etter jordmora fortalte meg hva de gjør med fosteret så ville ikke jeg bruke den lengre.

Ikke rart jeg kjente de små ble urolige med en gang jeg brukte den.

Leger og jordmødre anbefaler gravide å holde seg unna det.

Iallfall holde seg unna sånne apparat som ikke legen/jordmor bruker.

Skrevet

Jeg husker ikke heeelt hva det var,så skal høre med jordmor.

Jeg ble bare litt paff da hun fortalte meg om det,men har merka meg det at de små har blitt forferdelig urolige når jeg har brukt den :/

Skrevet

si i fra når du vet da? :) tenkte å bestille en slik, men gjør det selvfølgelig ikke om det er skadelig for babyen...

Skrevet

Jeg skriver som jeg alltid har skrevet ang. spørsmål babywatcher;

KJØP DET!! Mer genial ting i denne verden tror jeg ikke finnes :-)

Nå skal det sies at jeg kjøpte Angelsound (den fungerer akkurat likt som Babywatcher, og skal være like bra)

Den var bare helt super, og absolutt verdt pengene. Hørte hjertelyden i uke 12 tror jeg, helt nede med trusekanten, og brukte masse olje på magen faktisk. På den måten holdte vi tritt med lillegull gjennom hele svangerskapet, som var utrolig betryggende.

Når det kommer til at det er skadelig for babyen er dette totalt oppspinn, selv om de har forsket på det i alle mulige himmelretninger og at det blir konstantert helt trygt er det alikevel folk som mener det er "farlig" Selv holder jeg på med sykepleier og jordmor utdanning.

Jeg sier som jeg også har skrevet i andre innlegg, moderat bruk er tingen :-) Håper du blir like fornøyd som både jeg og mannen ble, om du kjøper en :-)

Skrevet

Angelsound og Babywatcher blir forresten brukt i hele verden, om det på noen måte skulle være farlig for babyen hadde de aldri fått lov til å selge produktet.

Leser lenger opp at du merket babyen ble urolig.

Ja, den våkner siden du bruker den mot magen. På lik linje som du stryker hånden over magen så kan babyen våkne :-)

Skrevet

Angelsound og Babywatcher blir forresten brukt i hele verden, om det på noen måte skulle være farlig for babyen hadde de aldri fått lov til å selge produktet.

Leser lenger opp at du merket babyen ble urolig.

Ja, den våkner siden du bruker den mot magen. På lik linje som du stryker hånden over magen så kan babyen våkne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...