Gå til innhold

Erfaring med Lutinus vag?? Gikk på Crinone sist!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Fikk brev fra Porsgrunn idag om oppstart igjen. :) Skal ha fryseforsøk denne gangen også.

Hvis jeg får mensen før 2/4 så kan jeg starte opp neste mnd,hvis ikke må vi vente til mai.

Har fått resept på Progynova tabl ( gikk på det sist også) 6mg daglig ( 2morgen 1 kveld)

Også har jeg fått resept på Lutinus vag stikkepiller?? Noen som vet noe om disse. Skal ta de 3 x dgl etter at jeg har vært på UL før innsett.

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ;O)

Jeg har ingen egen erfaring med Lutinus,

men vet at de har tatt de i bruk på st.olav + at de bruker dem på Medicus.

I følge et innlegg på ønskebarn er det mange som har lyktes med Lutinus.

;O)

Skrevet

Hei.

Takk for svar :)

Kunne du gitt meg linken til det innlegget på ønskebarn?

Skrevet

Jeg har ikke noe erfaring med Lutinus, men Hausken er nå gått over til å bruke det. Så på fryseforsøk vi er i gang med nå, skal jeg ta det istedet for cyglogest (Hausken brukte det før, men det fikk man ikke igjen hos HELFO, det gjør man med Lutinus)

Så tror nok det er minst like bra siden.

Masse lykke til og krysser fingrene for at du får kommet i gang i april :-)

Skrevet

Det er nok bra det også,hvis ikke så hadde de vell ikke anbefalt det ;)

Lykke til du også :)

Gjest Pippi9
Skrevet

Jeg har brukt Lutinus to ganger ved CFC. Første gang ifbm fryseforsøk. Tok da 3x1 tbl daglig i tillegg til Progynova, hadde en del småblødninger da. Neste forsøkt (ordinært IVF) så fikk jeg beskjed om å ta dobbelt så mye, dvs. 3x2 tbl daglig. Ingen bøldninger. Fornøyd med tabelettene, men tror kanskje at jeg fikk litt lite ved fryseforsøket. Så vær obs på eventuelle blødninger da det kanskje kan være behov for å øke dosen?

Skrevet

Jeg brukte Crinone ved første IVF, også brukte jeg Lutinus sist, andre IVF. Jeg syns Lutninus var bedre på en måte, da jeg følte at "mer" ble igjen oppi der...

Har faktisk blirr litt sår i skjeden etter denne, merker det ved samleie.. Men aner ikke om dette er Lutinusen da.. Samtidig er det kanskje ikke rart om skjedenr reagerer litt.

Jeg ville vertfall tro at man har mer tro på Lutnius enn Crinone, siden flere steder nå ser ut til å ha gått over til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...