Gå til innhold

andre som har spottet denne pp'en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynte å spotte 1 uke før ikm, spottet i 4 dager og sitter her full av hormoner og humørsvigninger enda! er også kvalm til tider og det stikker i livmor, andre som opplever det samme? er det noe håp for at en spire kan ha klort seg fast? har ikm 13 mars :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg.. fikk plutselig blødninger på mandag morgen.Var da 10 DPO.Har alltid hatt 28-30 dagers syklus. Blødningene har kommet og gått.

Jeg forstår rett og slett ingenting, blir jo en veldig lang mens om jeg skal spotte/småblø frem til IKM og deretter få mens. Har aldri hatt det slik før. Har også 4 svangerskap bak meg, 2 SA og to barn og aldri blødd før IKM dato. Så om noen har noen kloke svar, setter jeg stor pris på det.

Lykke til til deg- det er jo positivt at spottingen er sluttet:))

Skrevet

jeg spotter hver eneste syklus fra 5 -7 dpo .... vanvittig drit

Skrevet

herlig håper vi begge er gravide ! Jeg bruker aldri å spotte blod før ikm! å iste spottet jeg litt rosa !! dette har aldri skjedd meg før :D jeg er så glad! og samtidig er jeg sååå kvalm, det stikker i livmor, og har vond korsrygg og er sååå sliten og trøtt hele tiden, det bare må ha klaffet denne gangen! Gleder meg til å teste på søndag :D når skal du teste mammatil2superhelter??? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...