Gå til innhold

Noen her med termin i juli, august og september fra Tønsberg/Nøtterøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte å høre om det er andre her med termin på sensommer/høst, og om noen vil treffes litt utover? Koselig å bli kjent med flere gravide!! :D

Jeg er forøvrig 26 år, har samboer og to gutter på 2 og 8 år og bor i Tønsberg : ) Har termin 24 august, vet ikke hva det blir enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei frøken Blå!!

Jeg bor i Tønsberg og venter ei jente i juli. Har ei jente fra før som blir 2 i mai.Ser at jentene her inne treffes en del på jodbærpikene. Både dag- og kveldstid. Har du vært med på noen av dem?

Skrevet

Jeg er 27 år og gift med en rogalending (så at frøken elin var derfra??). Vi har ei jente som går i første klasse april 2004), og en gutt som ble 3 år i januar (2008).

Har foreløpig termin 28. september, men den kan jo bli flyttet. Tenkte å hive meg på bim-treffene på Peppes etter hvert. Kanskje fra neste gang:) Kan ikke møtes på dagtid siden jeg er student.

=)

Skrevet

Hei hei Stinen! Hyggelig med andre som har tilknytning til Rogaland :o) Har heller ikke mulighet for å møtes på dagtid pga jobb, og her ikke vært med på noen treff i dette svangerskapet enda. Tenkte derfor å hive meg med på neste treff som er nå på tirsdag. Koselig hvis det er flere nye :o)

Skrevet

Hei :) jeg har termin 18 august :) er fra tønsberg. er 27 år og har barn fra før også :) jeg har veldg lyst å bli kjent :)

Skrevet

Tenkte jeg skulle kaste meg med på neste treff jeg, da:) Veldig koselig hvis det er flere nye. Jeg blir vel sikkert den mest "nygravide". hehe.. De fleste tør ikke å komme før de har stor mage :D

Skal melde meg inn i klubben på facebook tenkte jeg.

Hyggelig å bli kjent med flere!!

Skrevet

hva heter gruppa på facbook da? den vil jeg være med på ogå

Skrevet

Hei!

Jeg venter nr 2, trolig rundt 22.09. Bor på Nøtterøy og er snart 32 år.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei

Jeg er 26 år og bor på Nøtterøy. Har termin 14.oktober:-) Jeg jobber på dagtid, men tenkte å bli med på neste kveldstreff onsdag 18. mai på papparazzi. Håper det kommer noen flere med termin litt utover høsten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...