Gå til innhold

Noen her med termin i juli, august og september fra Tønsberg/Nøtterøy?

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte å høre om det er andre her med termin på sensommer/høst, og om noen vil treffes litt utover? Koselig å bli kjent med flere gravide!! :D

Jeg er forøvrig 26 år, har samboer og to gutter på 2 og 8 år og bor i Tønsberg : ) Har termin 24 august, vet ikke hva det blir enda.

Fortsetter under...

Hei hei frøken Blå!!

Jeg bor i Tønsberg og venter ei jente i juli. Har ei jente fra før som blir 2 i mai.Ser at jentene her inne treffes en del på jodbærpikene. Både dag- og kveldstid. Har du vært med på noen av dem?

Jeg er 27 år og gift med en rogalending (så at frøken elin var derfra??). Vi har ei jente som går i første klasse april 2004), og en gutt som ble 3 år i januar (2008).

Har foreløpig termin 28. september, men den kan jo bli flyttet. Tenkte å hive meg på bim-treffene på Peppes etter hvert. Kanskje fra neste gang:) Kan ikke møtes på dagtid siden jeg er student.

=)

Hei hei Stinen! Hyggelig med andre som har tilknytning til Rogaland :o) Har heller ikke mulighet for å møtes på dagtid pga jobb, og her ikke vært med på noen treff i dette svangerskapet enda. Tenkte derfor å hive meg med på neste treff som er nå på tirsdag. Koselig hvis det er flere nye :o)

Tenkte jeg skulle kaste meg med på neste treff jeg, da:) Veldig koselig hvis det er flere nye. Jeg blir vel sikkert den mest "nygravide". hehe.. De fleste tør ikke å komme før de har stor mage :D

Skal melde meg inn i klubben på facebook tenkte jeg.

Hyggelig å bli kjent med flere!!

Annonse

• 1 måned senere...

Hei

Jeg er 26 år og bor på Nøtterøy. Har termin 14.oktober:-) Jeg jobber på dagtid, men tenkte å bli med på neste kveldstreff onsdag 18. mai på papparazzi. Håper det kommer noen flere med termin litt utover høsten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...