Nynte Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Tenker på en jakke han kan ha på seg når han sover i vogna ute i vognposen utover våren nå. Han sover nå i ullfleece dress fra Nøstebarn nede i vognposen, men nå som det begynner å bli plussgrader, trenger han vel bare en jakke. Den trenger ikke være vindtett, for vil at den skal være myk og god å ligge i, så kan vi heller ha andre uteklær som er vindtette, men finnes det en jakke som er vindtett og myk og god, så er jo bare det bra! Tror heller ikke jeg vil ha hette, den blir bare i veien, så tar man på lue hvis man trenger det.
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Anbefaler softshelljakken fra Cubus. Vindtett og myk og behagelig. Har brukt den i fjor på våren, på høsten og nå når det er plussgrader. Begynner å bli litt trang nå.
poppi ** med babyjente Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Hva koster denne jakken og hvilken størrelse begynner den på? Jeg er også på utkikk etter en vindtett jakke som vesla kan ha på seg etter hvert som hun begynner å få sitte litt i vognen. Nå ligger hun foreløpig bare langt nedi voksiposen og det er ikke like stas lenger når hun er våken:P
vimm Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 nøstebarn har fine ulljakker også, både ullfleece og ribbestrikket. Og nå er det salg på endel produkter:))
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 Jeg husker ikke prisen men jeg kjøper sjeldent dyre ting. Tipper den koster 3-400 kr. Tror den begynner på størrelse 62. Jeg har min i 74 men min venninne hadde den til sin jente da hun var 5 mnd og hun er liten av vekst. Det skal sies at jeg kjøpte den i fjor men tror det er en sånn ting de får inn hvert år.
Nynte Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har vært på cubus nå og kjøpt soft shell jakke! Den kostet 250 kr og fantes fra strl 86 og oppover. Jeg tror den egentlig er litt for stor nå til våren for mini på 10 mnd ser jeg.. Skal prøve den på han i morra, får eventuelt dra tilbake å høre om de har noen andre i strl 80...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå