Gå til innhold

Hva tror dere om de som bruker nick på anonymforum?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

På anonymforumet er det artigere fordi folk kan være anonyme hvis de vil. Da er folk ærligere. Blir gal av sånn rævslikkerforum som skravlesiden o.l.

Samtidig trenger man ikke være anonym selv hele tiden, det er litt greit at man skriver med nick så ofte som mulig. Da er det lettere å holde dialogen gående, uten å blande sammen hvem som har sagt hva.

Antagelig for å få cred ja. Hender nok av og til de får lyst å slenge med leppa også og da er de nok anonyme skal du se.

Jeg synes det er ekstra festlig når de som signerer med nick skriver i tråder at "jeg tør ihvertfall å signere innlegget mitt", som et stikk til de som ikke gjør det. Som om ikke et nick er like anonymt som "anonym".

Det skal sies at et par av de som signerer med nick her har kommet med så detaljerte opplysninger (f.eks navn på barna sine) som gjør at jeg har funnet ut at dette er folk jeg kjenner / vet hvem er i real life. Men for de som ikke kjenner dem er de som en hvilken som helst annen anonym.

Jeg velger å bruke nick da jeg kan stå inne for hva jeg sier. Trenger ikke gjemme meg bak anonymknappen, nå refererer jeg til de som opptrer urimelig og usaklige.

Synes det er helt ok og kunne være anonym ved intime spm o.l.

@ 14:43

Jeg tror du forstår hva jeg mener når jeg sier "gjemme meg bak anonymknappen" om du legger litt godvilje til. Men om du ikke gjør det, skal jeg fortelle deg hva jeg mener.

Jeg tror noen er redd for å bruke nick for å bli gjenkjent på forum hvor det ikke er et alternativ å være anonyme. Og på den måten blir de ikke gjenkjente.

Er enig i at man tildels er anonym med nick, men her inne kjenner man igjen gjengangerne på nick.

Ble det klarere for deg nå hva jeg mente?

Annonse

Har du fullt navn i nicket ditt du da? Eller skriver du så mye dritt på anonymforumet at du er redd ingen vil prate med deg på de andre forumene dersom du står fram med nick:p

hilsen ANONYM 14.10 :D (Som var anonym istad fordi DIB insisterer på at du må huke av for hver gang du skal signere med nick:))

Sist jeg var aktiv her inne (BIM snakker jeg om da, i 2006) var det skravlesiden som var den mest aktive siden. Man kunne da velge å signere med "anonym" dersom man ønsket det, men de fleste valgte faktisk å signere med nicket sitt. Selv synes jeg det var koseligere her inne da fordi folk svarte mer seriøst og det var færre stygge innlegg. Ser også at aktiviteten på forumet generelt er mye lavere nå enn da, og jeg regner med det er en følge av at folk ser på forumet som mindre seriøst. Ettersom anonymsiden er den absolutt mest aktive siden nå er det greit å kunne være med i diskusjoner uten å likevel måtte være anonym. Så jeg forbeholder meg retten til å være "åpen" anonym, he-he!

Man kan aldri bli for ambisiøs. Verdensherredømme og tittelen "Verdensdiktator" er relativt beskjedne mål sammenlignet med Paradise Hotel-deltakernes visjon om ære og berømmelse i all fremtid... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...