Gå til innhold

2.gangs og ikke kjent liv i uke 18. Vanlig, noen??

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 18+1 og har ikke kjent liv fra den lille i magen enda. Trodde jeg hadde kjent noe for halvannen uke siden, men nå blir jeg usikker. Alle i terminklubben har kjent liv nå, men ikke jeg som er 2.gangs.

Noen som kan komme med noen beroligende ord?

Fortsetter under...

Heisann

Med første kjente jeg liv allerede i uke 16, men med nr 2 kjente jeg ingenting før etter uke 20. Husker ikke eksakt, men tror det var ca uke 21. Hadde foran-og foreliggende morkake den gangen så det var grunnen. Vet du hvordan plasseringen er ? Har du vært på ul?

Denne gangen er jeg spent på når jeg kjenner noe. Håper den dumme morkaka har plassert seg en annen plass for det var ikke noe gøy å gå sånn og vente på livstegn. Er 13+3 idag så må nok vente minst et par uker til.

Ok, det var godt å høre. Blir litt småbekymret når jeg ikke kjenner noe enda. Jeg var på ul i uke 12, da sa han ingenting om hvordan den lå. Mistenker at morkaka ligger slik at jeg ikke kjenner sparkene, det er som du sier utrolig kjedelig.

Forrige gang kjente jeg vel liv rundt disse tider men han var en villbass i magen, hehe. Nå skal jeg drikke et stort glass med saft og legge meg ned for å kjenne.

Igjen, tusen takk for svar:)

Ta det helt med ro :) Venter nr 5 jeg og kjenner såvidt litt liv nå.Ikke skikkelige spark (uke 18) Kjente liv i uke 13-14 med de 3 første og i uke 20 med nr 4 :) Alt er nok like vanlig, men må si jeg GLEDER meg til sikkelige spark

LYKKE TIL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...