Gå til innhold

Et tips ang forstoppelse/tregmage:-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter veldig med tregmage og total forstoppelse å har funnet ut at IS av alle ting fungerer:-) spiser 2-3 dessert skåler med is så er det full gang i magen dagen etterpå:-)

Så har en god grunn til å spise is:-P hehe

kanskje det virker for andre også:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fnis.. har litt sånn jeg også, det kan vel vise til litt melkeintoleranse kanskje? XP

Skrevet

vet ikkje eg;-) reagerte ikkje sånn når eg ikkje va gravid:-P

Skrevet

Å om dere vil ha en litt sunnere variant - jeg har oppskrift på noen deilige polarbrød med linfrø og oljer i som fungerer veldig bra på min mage. Jeg har også slitt litt med treg mage i mine svangerskap, men denne gangen slipper jeg heldigvis det pgs disse polarbrødene ;)

Skrevet

Jeg sliter også med vanvittig treg mage, og det skjer når jeg har spist litt for mye usunt i par dager. Snille samboer lager store porsjoner med sviskegrøt, men til og med funker ikke:/ Derfor; kanskje du kan dele oppskriften på polarbrødene? :)

Skrevet

Og et annet litt usunt forslag er MC Donaldsmeny.. Er det noe som får fart på magen så er det en meny derfra.. Vil ikke vite hva de har oppi maten ;)

Og det fine med isen er at det også hjelper mot halsbrann.. Praktisk sak :D

Skrevet

jepp hjelper godt mot halsbrannen, var derfor jeg begynte å spise litt så hjalp det jo mot 2 ting;-)

Skrevet

smoothie med blåbær og linfrø daglig, så holder magen min seg ganske fin. uten noen dager blir jeg hard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...