Mamman til Stella og Håkon Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Er det flere som har det? er i uke 37 på lørdagen... har hatt det i noen dager nå...er det tegn på fødsel eller skal det bare være sånn?
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Har det også slik:-) men er ikkje komt lengre enn 34 fullgåtte uker.'er 2-gangs da:-)
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Hei.. har vært sånn selv ett par uker. Er dag 38 fullgåtte uker, var til kontroll på sykehuset tirsdag, og legen sa der at det dreiv og gjorde seg istand til fødsel siden gutten min lå så langt ned i bekkenet. Presser på skambein, og har vondt ned i lysken, og hun sa da at fødselen nok ikke var så langt unna. Ny time der 22 mars pga at min gutt er litt stor, og blodtrykk har vært litt høyt. Legen sa at hun regnet ikke med at jeg kom på den timen. ønsker deg masse lykke til
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2011 Så bra at jeg ikke er alene Var innlakt i helga pga rier jeg, men de stoppet..men nå har jeg ikke noe livmorhals da ! Kanskje det er et tegn på at lille jenta mi kommer snart da? Håper det masse lykke til til deg/dere også
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 håper ikke for min del at det betyr fødsel snart, har det akkurat slik dere forklarer, er 2 gangs da...men er kun i uke 34... men om tre-fire uker er det greit om det skulle skje noe, men ikke før.. i følge min jordmor så sitter min da så tegn på at hodet fester seg kan det vel heller ikke være men..kanskje han har snudd seg?...han beveger seg myyye...så aner rettogslett ikke hvordan han ligger eller sitter i magen..skal til jordmor i morgen, kanskje hun kjenner det da..
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2011 hmm, kanskje det ikke er tegn på fødsel da? kanskje kroppen bare gjør seg klar eller noe...det er jo en lang prossess... jeg vet ikke jeg nei... Når hodet festet seg så kjente jeg bare litt stikking å sånn, men dette må være noe annet.
April11 Skrevet 11. mars 2011 #7 Skrevet 11. mars 2011 Ømt underliv – det jeg har opplevd er det de så fint kaller symfysesmerter. Det kjennes som om jeg er ”støl” der nede – det gjør mer vondt ved posisjonsendring. Har blitt fortalt at det har med bekkene å gjøre. Selv har jeg god erfaring med akupunktur, det lindrer smerten.
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2011 hmm, det kan jo være ... for å beskrive det nøyaktig da så kjennes det ut som jeg har hatt sex med typen i flere timer i strekk..sånn ømt. men mulig det har med bekkenet å gjøre ingen akupunktur på meg hvertfall..hater nåler Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå