ms.førstegang Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 I morges tok jeg gtest.. Syntes jeg skimtet en strek i morges, men trodde bare jeg innbillte meg det.. Så, noen timer etter.. Ser jeg dette! http://i1223.photobucket.com/albums/dd508/outchh/hmm/10032011010.jpg Vanskelig å ta bilde av, men den er der? Den er mye sterkere inreal, man trenger ikke myse for å se at den er der!! Er jeg gravid da eller? 2 dager til IKM...
Noah 08. Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Må virkelig se godt etter for å se en antydning til strek jeg da.. Å etter tidsfristen kan vel testene bli feil? Ville ventet til ikm å tatt en ny test Lykke til!
Mummimamma<3 Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Jeg synes den ser positiv ut jeg! Men regelen sier man ikke skal lese av resultatet etter tidsfristen, så ville nok vente og ta en ny i morgentidlig! Men når det er sagt, har alltid mine positive tester blitt enda sterkere etter tidsfristen.. Satser på det er en spire hos deg For å vere sikker ville jeg tatt en CB digital på IKM, visst du fremdeles er usikker om en strek er strek
Kanskje snart <3 86 Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Jeg ser streken!!! Dersom det er farge på den så hadde jeg tolket den som svak positiv:)) Hvisker et forsiktig gratulerer:) Jeg hadde nok tatt en digital test for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå