Gå til innhold

Hva gjør du med bøkene dine når du har lest dem?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Setter de i bokhylla ;)

Bøker er min store lidenskap, min hobby og en stor del av mitt liv. De preger huset mitt ja..

Har bokhylle fra gulv til tak i stua, det er 3 meter under taket så det er mange bøker der.

Har også kassevis på loftet, i kjelleren osv.

Har bokhyller på soverommet og i kjellerstua også.

Mange som låner bøker av meg da, men jeg selger ikke og jeg gir ikke bort. Er vel en bruktbutikk som blir glad den dagen jeg dør tenker jeg ;)

Annonse

De fleste går i bokhylla, mens mange blir også sirkulert videre til venne rog fmailie. Bøkene går som en strøm fra den ene til den andre, vi låner av og fra hverandre hele tiden. F.eks. Knausgårbøkene kjøpte moren min og jeg annenhver av, sånn at vi ikke trengte å kjøpe alle. Hvis andre i familien, eller venner "trenger" en bok jeg tilfeldigvis har, får de låne den, og da trenger jeg ikke å få den igjen.

Veldig mange av dem står på bibiloteket. Der er det bokhyller fra gulv til tak. I tillegg har jeg noen hyller i andre rom, til og med på badet og kasser på loftet. Enkelte av de dårligste bøkene kaster jeg og jeg låner bort mange, men det er et vist plassproblem, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...