Gå til innhold

hva er dette for no tull......

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt er mye mye roligere i magen, han viser han lever, men mye roligere.Magen falt ned idag, bokstavelig talt, så når jeg sitter, hviler hele greia på beina mine...

Har en del nedpress, flyr på do i et sett( nr2 ja).

Det gjør ganske vondt i magen til tider, nederst... klarer ikke helt forklare hvordan de føles, bare menssmerter, med stikkinger? og generelt UBEHAG.

Jeg ble satt igang sist, så jeg aner ikke noe om modningssmerter osv, men kan det være noe på gang eller hva???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan høres ut som om kroppen din forbereder seg på noe ja =)

en venninne av meg hadde første tegn på fødsel at hun hele tiden måtte på do og gjøre nr 2..

håpe du er i gang da så du får hilse på lille gutten din snart=)

krysser fingrene for at det skjer her og snart...termin i dag, men lite tegn på fødsel på meg enda..

Skrevet

er 37 uker med nr.2. og kjenner igjen det du skriver. Aner ikke om det er modningssmerter jeg (husker ikke hvordan de føltes sist). Men jeg vet at hodet til denne ikke er festet, og jeg tror dette har noe med smertene mine å gjøre. Når babyen beveger seg velsig, så stikker det noe voldsomt der nede.

Skrevet

Jeg gjør nr.2. ca 2 ganger om dagen :P

Skrevet

kan jo sies at jeg er 35+2 da, så det er jo litt tidlig, men det har virkelig skjedd noe med kroppen på VELDIG kort tid. Alle jeg sier til, sier bare. jaja helt naturlig, det skjer jo ikke noe NÅ, mens gubben min har sagt lenge at det skjer tidligere.hmm ikke vet jeg

Ønsker2, jeg kan gjøre nr2, 4 ganger minst, huff......

jeg tnekte først at han rett og slett er stille før stormen, for han har ALLTID vært ekstremt aktiv, 20 timer i døgnet, nå er jeg heldig hvis jeg merker en liten antydning i ny og ne......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...